Want waar ik vorig jaar al rondliep met het idee van twee katten in huis, werd het dit jaar ineens wel heel serieus! En dat ik alvast van alles uitzocht; zoals voer, dierenarts en de manier hoe ik mijn huis katproof kon maken... Betekende eigenlijk al dat ik mijn keuze had gemaakt. Ik ben een paar keer langsgegaan, en heb mijn keuze laten vallen op de volgende twee hele knappe dieren!

Wachten duurde lang, maar uiteindelijk was daar de dag daar dat ze bij mij kwamen!

En ja, een nieuw huis met nieuwe geluiden mag best even heel spannend zijn

(Ze lijken heel erg jong, maar waren 12 weken oud toen ze bij mij kwamen. Moeders is klein, en de kittens waren dat ook

Inmiddels zijn deze twee boeven alweer een dikke maand bij mij, en ik kan mij nu al niet meer voorstellen hoe mijn huisje was zonder katten

Maak kennis met links knappe Zilver, en met rechts de ontzettend knuffelbare Smokey!

En met 'knuffelbaar'... Bedoel ik ook echt knuffelbaar!

Ik verdenk Smokey er eigenlijk van dat het een halve hond is. Hij volgt mij het liefste de hele dag, gaat naast mij op de vloer zitten als ik eten kook en kruipt graag op schoot om allemaal aandacht te krijgen. Bij Zilver twijfel ik er niet aan dat ze een volledige kat is. Zoekt fijn haar eigen plekken op, en als ze dan eens echt aandacht wil, dan kruipt ze voor die keer ook bij mij op schoot

En eerlijk? Ik had gehoopt dat het schootkatten zouden worden, maar er niet op gegokt. Je kunt je voorstellen hoe blij ik ben als ik weer voel hoe een kitten zo vanaf de bank op mijn schoot kruipt!
En omdat foto's meer zeggen dan woorden...

En oja, naast lief en aaibaar... Zijn het gelukkig ook heerlijke boeven

Dat dat maar mooi zo mag blijven!