Mijn kat van 12 vertoont plotseling sinds 5 maanden ander gedrag, heel veel onderzoeken laten doen bij de dierenarts en onderzoek toont aan dat ze een hoofdtrauma heeft opgelopen door een val.
Mijn kat loopt niet buiten en mijn huis is kat proof.
Een echte kattenliefhebbers weet dat katten graag hoge plekjes opzoekt en katten niet altijd op hun pootjes terecht komen, ze klapte namelijk door met haar bek op de grond en de tong tussen haar kaken. Destijds had ik een mooie hoge krabpaal, maar sinds haar val kon ik enkel deze krabpaal bedenken die dit veroorzaakt heeft. Ookal stonden er opstapjes voor.. deze krabpaal is toen gelijk ook weggehaald.
5 maanden verder , het gaat op en neer.
De indruk van pijn heb ik niet en dit bevestigd mijn dierenarts ook.
Enkel is ze zo onrustig dat ze er stres van krijgt. Waarom is het toch...
Deze week weer 2x de dierenarts bezocht met mijn vriendinnetje omdat ze wat klachten erbij heeft gekregen, maar verder zijn er nog wel een positieve ontwikkeling... Zie daarvoor de update onder aan de pagina in de link in mijn onderschrift.
Het doet mij zeer om haar zo te zien.
De dierenarts weet het momenteel niet meer, alles uitgesloten. Enkel kunnen we nog een ding, en dat is naar een neuroloog gaan voor een mri of ct scan.
Ik zoek dus het liefste in het noorden een neuroloog voor mijn lieve kat. Die met goede oren naar mijn verhaal wil luisteren met mijn huidige stappen die ik heb ondernomen met mijn dierenarts.
Zodat we echt helemaal niks over het hoofd gezien hebben...
Weet iemand iets ?