Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Idd dierenarts, tanden ook zeker op de foto laten zetten, je kunt met het oog niet alles zien
Geef je maar 3 keer per dag voer of kan hij de hele dag eten? Katten eten namelijk over de hele dag kleine porties en 3 keer eten is dus te weinig. Je kunt beter naar onbeperkt of een voer automaat die 6 tot 8 keer per dag voer laat vallen
Hevonen schreef:Nier- en leverproblemen remmen heel erg de eetlust. Vast nog veel andere dingen, maar deze beide zaken heb ik helaas meegemaakt.
Katootje7791 schreef:Heb helaas net de ervaring dat de echo uit wees dat het misse boel was bij mijn kat... bloedonderzoek was prima, dus ook lever- en nierwaardes, gebit prima maar hij was zichzelf niet. Slecht eten wat de afgelopen week rap verslechterde. Echo gehad afgelopen vrijdag en daar kwam uit dat hij een flink gezwel had in z'n dunne darm. Waren ook al uitzaaiingen te zien in de lymfeklieren en één nier was aangetast. Dat liet allemaal niets aan de verbeelding over... echt drama, mannetje is 17 jaar geworden wat op zich een mooie leeftijd is, maar het gemis is er niet minder om. Nu wil dit zeker niet zeggen dat dit het geval is bij alle poezen met slechte eetlust en een prima bloedbeeld, maar aangezien ik vanaf een bepaalde leeftijd jaarlijks preventief bloedonderzoek laat doen, had ik stiekem de hoop dat ik zulke zaken aan zou zien komen...