Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoleinee schreef:Ik gebruik Tre Ponti. Ik vind het fijne tuigjes, maar ze zijn niet 100% escape proof. Die van ons komen er niet uit, maar het kán wel. Ik vraag me af of er tuigjes zijn die dat wel zijn.
[ Afbeelding ]
ViveChopin07 schreef:jojoleinee schreef:Ik gebruik Tre Ponti. Ik vind het fijne tuigjes, maar ze zijn niet 100% escape proof. Die van ons komen er niet uit, maar het kán wel. Ik vraag me af of er tuigjes zijn die dat wel zijn.
[ Afbeelding ]
Die heb ik ook geprobeerd, maar vond ze zo stom op hun schouders vallen terwijl ze eigenlijk zelfs nog aan de ruime kant waren
Het leken me verder wel fijne en veilige tuigjes voor de katten, dus jammer dat ze niet pasten zoals ik had gehoopt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ViveChopin07 schreef:jojoleinee schreef:Ik gebruik Tre Ponti. Ik vind het fijne tuigjes, maar ze zijn niet 100% escape proof. Die van ons komen er niet uit, maar het kán wel. Ik vraag me af of er tuigjes zijn die dat wel zijn.
[ Afbeelding ]
Die heb ik ook geprobeerd, maar vond ze zo stom op hun schouders vallen terwijl ze eigenlijk zelfs nog aan de ruime kant waren
Het leken me verder wel fijne en veilige tuigjes voor de katten, dus jammer dat ze niet pasten zoals ik had gehoopt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
xoranlover schreef:Ik gebruik beroni tuigjes. Die zijn langer in de rug en de eerste “correctie “ is op de buik om de band.
Vooral fijn omdat het riempje op de rug ook versteld kan worden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
cursebreaker schreef:Ik vind dat Safety harness van Beroni ook wel interessant uit zien. Doet me denken aan zo’n anti-ontsnapping tuig bij de hond. Dus voor wie ook echt zekerheid wilt mbt niet kunnen ontsnappen, zou daar ook nog naar kunnen kijken;
>> https://www.kattentuigje-24.nl/beste-ka ... lichtblauw
En als ik bv op langharige kat zoek, kom ik ook dit nog tegen:
https://www.kattentuigje-24.nl/vluchtbe ... =SW10258.1
Maar vind dat wel echt ‘veel’ tuig op het oog. Iemand ervaring met zo’n vergelijkbaar tuig?
Denk dat ik uiteindelijk toch gewoon voor deze ga:
>> https://www.kattentuigje-24.nl/easy-wal ... hoofd-rood
Yv_ schreef:Ik kijk nog steeds mee, maar vooralsnog maar 1 gezien die denk ik daadwerkelijk kan helpen (en wat ik nog niet geprobeerd heb) tegen het eruit worstelen van Drizz. Dat is die uit het tweede linkje van Cursebreaker, maar lijkt me niet dat een kat zich daar comfortabel in voelt?
xoranlover schreef:Ik gebruik beroni tuigjes. Die zijn langer in de rug en de eerste “correctie “ is op de buik om de band.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Ik gebruik beroni tuigjes. Die zijn langer in de rug en de eerste “correctie “ is op de buik om de band.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als ik een Somali zie dan weet ik dat het waarschijnlijk ook een veilig tuigje is voor onze nieuwe aanwinst (abessijn) die ik overeen kleine 4 weken ga ophalen.