Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Die van mij kan ook echt krijsen. Echt zo vreselijk hard en dat je ook denkt: Wat is er nou weer aan de hand. Vaak niets, maar soms wil ze naar buiten, of pudding
Maar die ouwehoert sowieso veel, ook zachtjes. Vergaderingen online zijn ook een feest, ze moet altijd meedoen.
Ik heb er geen oplossing voor. Het is zoals het is.
Melzazu schreef:[
Whaha ja als ik in een zoom zit gaat die ene bij ons dus ook vaak idioot lopen doen. Wil aandacht en meedoen.
En de slaapkamerdeur open laten bij die 2 van ons? Laat ik het zo zeggen: ik zou het niemand aanraden![]()
Ze zijn vreselijk lief verder en de meest geweldige katten die ik ooit heb gehad maar dit ras is niet vergelijkbaar met eender welke kat ik eerder gehad heb.
Maarrrrr bij TS kan het natuurlijk best zijn dat ze in de nacht toch graag ook bij haar mensen wil zijn. Misschien moet ze ook alsnog wel wat meer wennen dat kan ook natuurlijk.
Ach eigenlijk kunnen het veel verschillende dingen zijn.
Benzz schreef:Ik wil der ook voor geen goud missen hoor ( sterker nog, ze is ooit weggelopen toen ik een paar dagen weg was, 2 maanden weggeweest. Ik heb 2 maanden 3 keer per nacht gezocht en was letterlijk ziek. 9 kg lichter, uiteindelijk stond ze na 2 maanden ineens weer voor de deur, graatmager en onder de teken).
Maar af en toe![]()
![]()
![]()
Ik denk zelf ook dat het probleem is dat ze niet op de slaapkamer mag. Zou dat als eerste proberen.