Mijn dochter heeft voorheen een hamster gehad. In een geweldig mooi verblijf. Bak van 100 bij 50 bij 50cm. Met 25 cm dik nestspul. (Zaagsel gemengd met dat cotton fresh). Met tig huisjes en tunnels en dingetjes. Met geperste brokjes, meelwormen, kruiden, van die tarwe en bloemetjes. Alles wat goed was voor de hamster. En ze was er heel netjes in Met alles bijhouden!
Hamstertje is er helaas niet meer.
Nu ben ik dus aan t oriënteren.. wat nu.
Ze vond het altijd jammer dat hij overdag sliep. En niet zo heel tam was. (Was een hele mooie syr die liever niet opgepakt werd, zodoende mocht ze hem enkel aaien

Nu dacht ik aan kleurmuisjes! Overdag actief. Vaak heel tam te krijgen. En super speels

Alleen... Ik wil liever niet weer een nieuw verblijf kopen. Ik kom vam deze al niet meer af

Mijn vragen zijn als volgt;
- kan ik muizen in dit verblijf houden. 100 bij 50 bij 50 cm. Mits we heeeel veel klim en speel materiaal erin maken?
- kunnen muisjes per 2? Of is dat te weinig?
- hoeveel en welk strooisel is nodig? (Zaagsel gemengd met cotton fresh? Dit gebruikten wij voor d e hamster en staat er beide nog)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
En een laatste vraag. Wie heeft er muizen? En wikt een inspiratie foto sturen van hun verblijf?