Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Een nachthok kun je aantrekkelijker maken door er twee openingen in te maken.
Je kunt ook plastic panelen tegen de ren aan maken tegen de wind, scheelt toch weer iets.
Een warmte mat is misschien ook wel een fijn idee
gillian schreef:Konijnen kunnen prima tegen kou
Als je zorgt dat ie een schuilhok heeft wat tochtvrij is, is dat echt voldoende.
Is het hok groot genoeg voor hem? Lekker voer erin misschien proberen.
Verder kun je hem niet dwingen, als ie niet wil, dan wil ie niet.
Fijn dat er tzt een vriendin komt voor hem! Vinden ze (op een uitzondering daargelaten) wel heel fijn!
Zie dat bij onze nijnen ook, helaas is ons rammetje afgelopen week overleden. En nu ze dus alleen zit, is ze toch wat minder vrolijk. Ook heeft ze meer behoefte aan een dikker stropak in het hok, wat voorheen niet was. Maar toen zaten ze lekker tegen elkaar aan..
Nieuwe vriend komt er volgend weekend gelukkig!
Rytir schreef:Ik ben echt een softie met beestjes, fred woont nu al 2 dagen in huis met deze kou. Hij gaat keurig op de kattenbak dus dat scheeltIemand tips voor binnen konijnen? Ik had niet verwacht dat hij het binnen zo gezellig zou hebben
Rytir schreef:Nee klopt, had nog een toevoeging.. Vlaamse reuzen mogen pas na 6 maanden gecastreerd worden, Fred was een late fok dus hij is begin december aan de beurt. Ik ging voor 2 voedsters maar werd verliefd op deze, daar had ik mij niet op ingelezen
Rytir schreef:Ik ben echt een softie met beestjes, fred woont nu al 2 dagen in huis met deze kou. Hij gaat keurig op de kattenbak dus dat scheeltIemand tips voor binnen konijnen? Ik had niet verwacht dat hij het binnen zo gezellig zou hebben
Rytir schreef:Nee klopt, had nog een toevoeging.. Vlaamse reuzen mogen pas na 6 maanden gecastreerd worden, Fred was een late fok dus hij is begin december aan de beurt. Ik ging voor 2 voedsters maar werd verliefd op deze, daar had ik mij niet op ingelezen
Tooske schreef:Rytir schreef:Ik ben echt een softie met beestjes, fred woont nu al 2 dagen in huis met deze kou. Hij gaat keurig op de kattenbak dus dat scheeltIemand tips voor binnen konijnen? Ik had niet verwacht dat hij het binnen zo gezellig zou hebben
Ah! Dat is juist niet slim want, nu kan hij niet meer naar buiten tot Mei.
Rytir schreef:Wat mooi elektra!