Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wintu schreef:Ik ben op zoek naar een pension of oppas voor de vakanties. Maar de goede zitten al vrij rap vol of hebben erg hoge prijzen.
Ik heb momenteel een grote reu, niet sociaal en niet gecastreerd
2 sociale teefjes
1 gecastreerd reutje
Door de grote reu, vallen dus vele pensions al af, aangezien ze niet tussen de rest kunnen. Maar eventueel nemen we hem gewoon mee.
Dan gaat het om de twee teefjes en het kleine reutje.
Als ik alle vier wil plaatsen, dan ben ik dus 246 euro per dag kwijt aan het hondenpension. Voor tien dagen vakantie en reisdagen is dat 12 dagen dus 2952 euro.
Dat wordt me te gek.
Wie weet een fijne plek, eventueel zonder de grote reu.
Omgeving Drenthe, Friesland, Groningen en Kop van Overijssel
haffiefreak schreef:Wintu schreef:Ik ben op zoek naar een pension of oppas voor de vakanties. Maar de goede zitten al vrij rap vol of hebben erg hoge prijzen.
Ik heb momenteel een grote reu, niet sociaal en niet gecastreerd
2 sociale teefjes
1 gecastreerd reutje
Door de grote reu, vallen dus vele pensions al af, aangezien ze niet tussen de rest kunnen. Maar eventueel nemen we hem gewoon mee.
Dan gaat het om de twee teefjes en het kleine reutje.
Als ik alle vier wil plaatsen, dan ben ik dus 246 euro per dag kwijt aan het hondenpension. Voor tien dagen vakantie en reisdagen is dat 12 dagen dus 2952 euro.
Dat wordt me te gek.
Wie weet een fijne plek, eventueel zonder de grote reu.
Omgeving Drenthe, Friesland, Groningen en Kop van Overijssel
Je zit in dezelfde omgeving dan mij.
D' aanloop geprobeerd?
[ Afbeelding ]
Anders in Witte Paarden zit er 1
Jokonootje schreef:Ik denk voor een pension waar ze de juiste zorg krijgen en persoonlijke aandacht is het niet gek dat ze ruim van te voren vol zitten
Heb je t suydenvelt al geprobeerd?
Zit wel snel vol maar ze leveren ook goede zorg.
2 honden zelfde eigenaar is 35 euro per dag
Many schreef:Heb je De Weaver in Balkbrug al geprobeerd? Ze doen niet echt aan websites of actieve social media pagina's, maar hier vind je de contactgegevens: https://www.facebook.com/p/Honden-Servi ... 504581379/
Wintu schreef:Many schreef:Heb je De Weaver in Balkbrug al geprobeerd? Ze doen niet echt aan websites of actieve social media pagina's, maar hier vind je de contactgegevens: https://www.facebook.com/p/Honden-Servi ... 504581379/
Ik zie daar op een foto een vrij kleine kennel, dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik heb 2 teefjes uit Roemenie die ik niet in een kleine kennel wil hebben.
haffiefreak schreef:Wintu schreef:De Aanloop nooit naar toe gaan, dat is te erg voor woorden, google er maar eens op, zijn net allemaal misstanden aan het licht gekomen.
Onze hond gaat er al zo'n 4 jaar heen.
Altijd vrolijk en schoon halen wij hem weer op.
In Witte Paarden zit er ook 1. Vlak naast Steenwijk.
Many schreef:Wintu schreef:
Ik zie daar op een foto een vrij kleine kennel, dat is niet helemaal wat ik zoek. Ik heb 2 teefjes uit Roemenie die ik niet in een kleine kennel wil hebben.
Volgens mij staan er op die Facebookpagina alleen foto's van (auto)kennels die hij zelf heeft gemaakt en verkocht aan klanten, maar zijn dit niet de kennels die ze zelf gebruiken. Je zou bij ze kunnen navragen hoe groot hun eigen kennels in het pension zijn.
maj0 schreef:Je hebt ook mensen die in jou huis op de honden willen passen, daar zou je ook nog naar kunnen kijken. Maar snap dat dat wel eens een uitdaging kan gaan met je grote reu.
Wintu schreef:Ik zag deze voorbij komen. https://www.facebook.com/10212437844492 ... 99/?type=3
haffiefreak schreef:Wintu schreef:De Aanloop nooit naar toe gaan, dat is te erg voor woorden, google er maar eens op, zijn net allemaal misstanden aan het licht gekomen.
Wintu schreef:Ik vind het wel spannend hoor, een compleet onbekende in je huis. Ik heb nog veel meer dieren zitten, zou op zich wel fijn zijn. Maar een betrouwbaar iemand vinden, ik twijfel daar een beetje over.