Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gombal schreef:Kan je niet een soort honden hok buiten zetten waar hij vrij in en uit kan en m daarin wat eten geven? Dan hoef je m niet binnen te laten maar kan hij wel droog zitten.
Het is wel heel erg zuur voor die kat dat hij met mooi weer welkom was om binnen te komen en mee te eten. En hij nu zonder eten ( ja ook als is dat advies , hij heeft gewoon honger ) in de nattigheid buiten moet blijven. Wat is de reden dat je m niet wil / kan adopteren? Want in principe loopt hij alle mooie dagen er toch al bij ? Want je hebt er over vele weken.
Hoop dat hij snel een liefdevolle blijvende plaats vind.
Amber_anne schreef:Ik zou meerdere stichtingen benaderen om te kijken of ze hem op kunnen nemen. In welke omgeving woon je?
Dit soort katten sterven vaak een hele pijnlijke en eenzame dood omdat ze constant weg gestuurd worden en instanties zoals de dierenambulance niet helpen. Want na 10 dagen kan die dan wel weg zijn maar thuis is hij niet
Goof schreef:TS, wat jammer (maar begrijpelijk) dat je niet voor nog een 3e kat kan en wil betalen. Het lijkt erop alsof dit dier jullie heeft uitgezocht en zich erg prettig voelt.
Kan hij niet tijdelijk in de schuur wonen ofzo? Of in ieder geval ergens overdekt?
Sneu verhaal hoor, ik hoop dat hij ergens een fijn huisje krijgt.
Amber_anne schreef:Ik zou meerdere stichtingen benaderen om te kijken of ze hem op kunnen nemen. In welke omgeving woon je?
Dit soort katten sterven vaak een hele pijnlijke en eenzame dood omdat ze constant weg gestuurd worden en instanties zoals de dierenambulance niet helpen. Want na 10 dagen kan die dan wel weg zijn maar thuis is hij niet
DuoPenotti schreef:Ach wat sneu.
Wat amber hierboven zegt zou ik ook bang voor zijn.
Ik zou het niet kunnen laten hem toch te voeren.
En een kattenhuisje neer te zetten.
https://www.zooplus.nl/shop/katten/katt ... KiEALw_wcB
En dan ondertussen een fijn huisje voor hem zoeken.
Die instanties daar heb ik te vaak mijn bedenkingen bij.
Sansevieria schreef:Als de dierenambulance niet in actie komt, is het dan geen optie de kat zelf als zwerfdier naar het asiel te brengen? Of betekend vol ook daadwerkelijk dat ze echt geen dier meer opnemen?
Dan inderdaad zoeken naar stichtingen waar ze heen kan zodat van daaruit herplaatst kan worden.
Ik vind het ook zielig voor de kat, maar ik snap TS ook heel goed, je kunt helaas niet de hele wereld redden.
Zeker niet bij de huidige DA en voerkosten.