Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Buuk schreef:Medisch laten uitsluiten..zeker..dat kan, zouden we kunnen doen, ware het niet dat ze dat niet toelaat.
Ze laat zich net aaien..maar oppakken of in een mandje duwen..het gaat niet gebeuren...lukt gewoon niet.
Dus helaas...ik moet er maar even vanuit gaan dat ze gezond is...
En zeker...als het moet...tja...onder druk wordt alles vloeibaar zullen we maar zeggen...
Ik wil voor nu die stress alleen even vermijden...
Ik wil geen andere kat erbij, echt ik begrijp het dat dat gezegd wordt...maar wanneer dat geen match gaat zijn wordt niemand gelukkig. Dus ik zal super eigenwijs overkomen..maar ik wil het echt niet. (ooit mogen meemaken dat er geen match was, bloed op de muren, keuzes moeten maken die je niet wil...nee! als ik dat enigszins kan voorkomen..nee!)
Kleinere ruimtes maken...ik kan het proberen. Al denk ik dat ze dat ook als een stress factor ervaart...ze is gewend het hele huis door te mogen. Naar buiten wanneer ze wil, naar binnen wanneer ze wil..
Wat ik me nu bedenk, Ody stond op speciaal dieet voer/ dat is wel wat ik heb aangepast. Zou dat zo´n invloed kunnen hebben misschien...of verzin ik nu alles om maar iets te verzinnen...
SusanH schreef:Kat van ons had dit ook. Die bleek helemaal vol met kanker te zitten. Na laten kijken is echt de eerste stap dus probeer haar toch in een mandje te krijgen en dan snel naar de dierenarts.