Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:En zo'n stretcher? Daar valt het water doorheen dus dan wordt het ook niet een grote natte bedoening.
https://www.petsplace.nl/adori-honden-s ... lsrc=aw.ds
midori schreef:Rien, die outdoor versies van BiaBed klinken wel alsof ze echt betrouwbaar waterdicht zijn. Of heb jij een andere ervaring met nattigheid? Wel prijzig, op zich geen probleem maar dan wil ik wel eerst weten of hij dit soort manden niet kapot bijtGa t merk wel onthouden want opzich wel wat ik zoek, deze kunnen nl ook makkelijk mee op vakantie!
MarliesR die zien er allebij ook goed uit. Ik denk dat, iig tot hij uit z'n bijtfase is, zo'n stretcher wel een beter idee is, ook omdat er minder snel water op blijft liggen.
midori schreef:Bedankt voor alle tips en ideeën iedereen! Die honden brokkie industrial bedden zijn leuk en gemaakt van hergebruikte materialen wat ik op prijs stel. Geeft mij wel ook het idee om er zelf een proberen te maken haha
Rien, ah ik snap nu wat je bedoeld, als ik zoiets wil moet ik dus naar iets opziek wat vrij strak eromheen ziet, zoiets als een medisch matras wat werd genoemd.
Hij heeft al een honden hok waar hij iig voorlopig nog in past en een schuurtje waar hij een warme en droge plek gaat krijgen, maar die ben ik nog aan het inrichten en staat ietsjes verder weg, maar wel met zicht over het erf. Wil hem meerdere opties bieden
Hij gaat trouwens volledig vrijwillig in de regen liggen, soms wel in z'n hut maar soms ook nieten ik wil dus eigenlijk iets hebben wat we ook met kamperen meer kunnen nemen. Ik denk dat ik op zoek ga naar zo'n stretcher die je een beetje makkelijk uit elkaar kan halen