Maar goed, ik had al eens overdacht, dat als de roedel kleiner zou worden, dat we dan hier plaats zouden bieden aan honden die gewoon minder kansen hebben, de bedoeling was vooral galgo's te gaan adopteren, maar daar werden we voor afgekeurd...Dan maar andere honden, er zijn zoveel honden die een plekje zoeken..
Maar eerst heb ik ervoor gezorgd dat we 2 rottjes hebben, Floss en Knut, inmiddels alle 2 een jaartje oud..
Flossie:
1.

en Knut:
2.

en we hadden al een Duke, een amstaff kruising:
3.

In maart is Mira bij ons komen wonen, een toen 6 maanden oude pup uit Roemenië, Mira is nu 11 maanden oud, en een heel lief meisje

4.

In mei kwam ik op een FB site waar veel honden in dodingsasielen zitten, en een noodkreet om 52 honden te redden , daar vond ik Dushi, een hond waar we de kosten voor betaalde om haar weg te krijgen uit het asiel, en haar adopteerde, een weg die heel bijzonder bleek te zijn, hier is een topic van haar: [BB] Dushi, de weg van euthanasie naar een happy hondenleven?
Ze is en blijft ons speciaaltje, ze groeit nog elke dag, steeds een stapje vooruit, knappe Dushi, Dushi is geschat tussen de 1 en 2 jaar oud:
5.

Goed, ik ben een volger en fan van Takis, hij heeft een asiel op Kreta en die man, echt ongelooflijk, zoveel honden redt hij, afijn, ik wilde wel een fostergezin voor hem worden, zodat zijn honden meer kans zouden krijgen, en zo kwam Nima bij ons, Nima is een ( waarschijnlijk kruising) Kritikos Lagonikos , een jachthond die daar op Kreta veel voorkomt.. Nima kwam en overwon, zo'n lieve hond en Dushi is zo gek op haar, dus ze mocht blijven..
Nima is 7 maanden oud, en heeft een hoop energie, en kan vreselijk hard rennen, geweldig om te zien

6.

Goed, toen kwam er een nieuw Takis fosterhondje, en dat is Monty, een heel lief, rustig een mensaanhankelijk mannetje, Monty is 1 jaar oud en heeft een aangeboren kort staartje.. Ook Monty heeft het hier heel erg naar zijn zin...
7.

De roedel gaat heel erg goed, ze hebben de hele dag lol en spelen zo vreselijk veel...hier zijn nog wat foto's van ze allemaal:
Nima , Dushi, Knut en Floss:
8.

Dushi en Monty:
9.

Monty en Knut:
10.

Nima en Dushi:
11.

12. Monty, Nima, Dushi en Mira:

13.Monty, Dushi en Mira

14. Mira en Nima:

en een filmpje van de hondenchaos