Maar zijn er hier ook bokkers met konijnen?
Ik ben op dit moment zelf bezig om een konijnenverblijf te maken en in te richten en het leek me erg leuk om een gezellig kletstopic te hebben waar we over de konijnen kunnen praten en alles er omheen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.![]()
Dit is de ene, een vrouwtje van 4 maand, de andere heb ik nog geen foto vanze moeten nog even checken wat dat is, want 2 voedsters is wat minder geschikt samen geloof ik. Lopen nu al wel bij elkaar en de andere is net wat jonger.
[ Afbeelding ]
maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.![]()
Dit is de ene, een vrouwtje van 4 maand, de andere heb ik nog geen foto vanze moeten nog even checken wat dat is, want 2 voedsters is wat minder geschikt samen geloof ik. Lopen nu al wel bij elkaar en de andere is net wat jonger.
[ Afbeelding ]
Wintu schreef:maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.![]()
[ Afbeelding ]
Als je een rammetje hebt, dan zou ik wel gaan castreren, dat kan al vanaf een goede 4 maanden, voedsters vanaf 6 maanden, wel aan te raden vanwege hormonaal gedrag, maar ook vanwege baarmoederkanker en ik neem aan dat je geen jonkies wil?
_San87_ schreef:Haha, qua formaat doen ze niet per se aan elkaar onder
Je hebt leuke stellen bij elkaar.