Welk merk is aan te raden? Of juist niet?
Wij gaan eind deze maand op vakantie naar Schotland en slapen in de auto, dus is het wel zo handig als de hond niet drijfnat wordt en blijft op een typische schotse dag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Ik heb de nonstop besteld![]()
Nu nog aan het kijken naar zo’n full body badjas van dryup, maarja…
KimD schreef:Nala schreef:Ik heb de nonstop besteld![]()
Nu nog aan het kijken naar zo’n full body badjas van dryup, maarja…
Als je toch op de centen let, heb je van NS op zijn minst een kortingscode gebruikt?Scheelt je toch weer 20%. NS heeft hele fijne regenjassen, die van Pomppa zijn ook heel fijn, daar heb je alleen niks aan in de zomer omdat de echte regenjassen van hun zonder voering zijn en daardoor niet prettig. Ontwerpfoutje van hun kant. Die mét voering zijn overigens fenomenaal.
![]()
Welke versie heb je besteld? NS of hetzelfde merk als waar de dry-up (bad)jassen van zijn, was ook zeker mijn advies geweest.
Nala schreef:KimD schreef:
Als je toch op de centen let, heb je van NS op zijn minst een kortingscode gebruikt?Scheelt je toch weer 20%. NS heeft hele fijne regenjassen, die van Pomppa zijn ook heel fijn, daar heb je alleen niks aan in de zomer omdat de echte regenjassen van hun zonder voering zijn en daardoor niet prettig. Ontwerpfoutje van hun kant. Die mét voering zijn overigens fenomenaal.
![]()
Welke versie heb je besteld? NS of hetzelfde merk als waar de dry-up (bad)jassen van zijn, was ook zeker mijn advies geweest.
Op de site van NS (moest heel lang nadenken wat de nederlandse spoorwegen voor kortingscodes zouden hebben hiervoor![]()
) was onze maat uitverkocht en niet meer leverbaar. Ik heb de fjord besteld