Ik heb afgelopen Zondag 2 Maine Coone broertjes op mogen halen, de terugreis ging redelijk soepel.
Koper vond het hier en daar wel genoeg geweest dus die ging even met zijn nageltjes zwaaien,
in mijn hand en in de vinger en zelfs in mijn kleding.. Nero lag grootste deel van de rit lang uit gestrekt.
Maar ze hebben het gelukkig overleefd.

Ze zijn overmorgen 14 weken oud (Donderdag).
Koper is de Black Tabby met wit(Bruin) & Nero is de Black Smoke met wit (met snorretje).
Ik geniet echt van ze, heb deze week vrij genomen en misschien volgende week ook vrij
of halve dagen werken zo dat ze wel wennen dat ik weg ben.

Heb de afgelopen 2 nachten beneden geslapen, 1e nacht hel voor het lichaam maar ze waren
pas om 4.00 dacht ik actief tot een uur of 5 en gingen daarna weer rustig slapen.
En afgelopen nacht waren ze rustig en ineens voelde ik Nero op mijn voeten is gaan liggen,
en Koper is boven op de Kattenpaal gaan liggen en is toen ook in slaap gevallen.
Denk een uurtje later is Koper naar beneden gerold vanaf de paal

Is daarna toch maar op de bank komen liggen en daarna werden de donderstenen wakker..
Even hier en daar van dingen afhalen maarja kom je ook wel achter dat het je toch niet lukt.
Ik en laat staan mijn vader accepteert nu ook wel langzaam dat ze achter
de tv langs lopen en zelf er ook tussen uit komen.
Koper is gisteren al op mijn schoot komen liggen, geldt hetzelfde voor Nero maar Koper blijft langer liggen.
Er is een groot verschil qua grote, maar ze zijn echt broertjes van elkaar, en komen uit een groepje van 4.
Hier wat foto's..
Na een rit van 1,5 uur ongeveer, spelen, onderzoek, kattenbak en eten/drinken.

Er ging iemand weg (broer) en daar keken ze van op Nero dan.

Nero slaapt nog even door op het schapenvacht op een lekkere dikke kussen.

Koper 1e keer op schoot

Koper zijn 1e keer naar boven (11-06)

Ze komen graag bij je liggen

Samen slapen op de paal.

Nero op de Kattenpaal.

Koper vanmiddag in slaapgevallen op schoot, hield mij vast met 2 pootjes en was in dromenland.