De titel zegt het al: wat is nou een handige, veilige en fijne reismand voor een kat? Ik heb twee katten en ook twee van die 'ouderwetse' harde mandjes, maar die vind ik eigenlijk niet handig. Ze nemen veel plek in en ze zijn van zichzelf al vrij zwaar en dan moet er nog een kater in van bijna zes kilo
. Aangezien ik geen auto heb en lopend naar de DA ga met ze, zijn ze bovendien ook niet heel fijn om te tillen. De DA is nog geen tien minuten lopen, maar met deze mandjes is dat zo'n tien minuten te ver

Dus ik dacht, ik ga op zoek naar nieuwe mandjes. Maar nu is er zoveel aanbod dat ik het even niet meer zie. Ik zie bijvoorbeeld ook rugtassen en ergens lijkt me dat ideaal (gezien de voornoemde kater van zes kilo
), maar ergens ben ik ook doodsbenauwd dat ie er onderweg uit kan springen 
Dus, wat ik zoek:
- makkelijk draagbaar
- klein op te bergen
- stevig!
- niet van binnenuit te openen door handige of panikerende kat
- budget: is rekbaar, maar ik heb er wel twee nodig dus hoe minder duur hoe beter
En dan idd binnenshuis ermee lopen etc wat hierboven beschreven word. Stapje voor stapje positief belonend in (zoveel mogelijk) rust opbouwen. That said. Onze poes vind het allemaal prima, maar heeft wel een hekel aan auto rijden haha al heb ik daar ook te weinig training in gestopt en wil ik wel weer eens oppakken.