Iemand tips?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:Waarom wil je de hond in een bench?
( maar ik heb dan ook nooit dieren in een bench, ja een kat na een operatie)
speurneusc schreef:bench altijd fijn om dat aangeleerd te hebben, het kan super zijn in geval van nood
maar ook bij revalidatie
Palmera schreef:speurneusc schreef:bench altijd fijn om dat aangeleerd te hebben, het kan super zijn in geval van nood
maar ook bij revalidatie
Ik heb met mijn honden noodevacuaties, verhuizingen, ziekte en revalidatie meegemaakt zonder ze te hoeven opsluiten in het gevang.
Bij een vliegreis is het dan verplicht. Om daar nou een puo urenlang op te trainen tot frustratie vsn allen lijkt mij volstrekt zinloos.
Eén van de zoveelste moderne atributen die volledig zinloos is in een europese woonkamer.
Celebi schreef:Ik vind het altijd zo jammer als mensen de bench als een martelwerktuig beschrijven en de eigenaren die dit gebruiken belachelijk maken. Als je een bench goed gebruikt kan het juist super waardevol zijn en echt een veilige plek maken voor de hond. Prima als iemand het niet wil gebruiken, maar laat ook een ander dan in zijn waarde. Als het nou gaat om daadwerkelijke mishandeling dan snap ik dat je je mond open trekt, maar kom op, een bench is gewoon een prima middel om mee te trainen en als je dat op de juiste manier doet gaat de hond het alleen maar prettig vinden.
Celebi schreef:Ik vind het altijd zo jammer als mensen de bench als een martelwerktuig beschrijven en de eigenaren die dit gebruiken belachelijk maken. Als je een bench goed gebruikt kan het juist super waardevol zijn en echt een veilige plek maken voor de hond. Prima als iemand het niet wil gebruiken, maar laat ook een ander dan in zijn waarde. Als het nou gaat om daadwerkelijke mishandeling dan snap ik dat je je mond open trekt, maar kom op, een bench is gewoon een prima middel om mee te trainen en als je dat op de juiste manier doet gaat de hond het alleen maar prettig vinden.