Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Kan de kat naar buiten? Zo ja, dan denk ik dat het hem niet per definitie veel uitmaakt of jij thuis bent of niet. Als er maar eten, drinken en een slaapplek is…
Mars schreef:Doubtless schreef:Kan de kat naar buiten? Zo ja, dan denk ik dat het hem niet per definitie veel uitmaakt of jij thuis bent of niet. Als er maar eten, drinken en een slaapplek is…
Jup, dan kan je huisdier fijn anderen hun tuin vol kakken, vogeltjes jagen etcFijn als mensen op die basis een kat houden joh.
Ineke2 schreef:Waarom? Het is zeker wel goed om ook aan dat argument na te denken voordat er een kat in huis komt.
Ineke2 schreef:Nee, ze vraagt geen raad op dit vlak. Meestal komt dat ook pas aanbod ná de aanschaf van een kat, maar dan is het al te laat als je er daarna pas over na gaat denken.
MarliesV schreef:Doubtless, jij slingert zelf het onderwerp buiten er in en verwacht dan dat niemand daar wat van vind?
TS, twee een optie? Dan hebben ze ook elkaar en niet alleen jou als gezelschap.
Over het wel of niet buiten, tja ik heb daar ook een mening over, vind het juist super egoistisch om een ander van 7.45 tot 19 uur iig met jouw kat op te schepen. Maar om ze helemaal het buiten te ontzeggen, voor de kat weer heel sneu.
Dus in jouw situatie zou dat voor mij reden zijn om geen katten aan te schaffen, want je kan ze buiten niet in de gaten houden, de buurt er mee opzadelen vind ik not done, en alleen maar binnen houden ook niet.