Mijn vriend en ik wonen sinds kort samen in een ruim appartement van ongeveer 70m2 en balkon van 7m2. Wij willen graag 2 HTK kittens adopteren, maar wat is dat een zoektocht. Via marktplaats foute verkopers waarbij kittens al met 7 weken weg zijn bij hun moeder al dan niet eerder en dat we de moeder niet kunnen bekijken, of een adres waar ze perse de kittens wil komen brengen omdat haar dochter verdriet heeft als er mensen komen voor de kittens. Het voorstel om dan eerst te komen kijken en dat zij ze dan op een andere dag komt brengen komt ze met hetzelfde verhaal dat haar dochter dan verdrietig is. Verder veel nestjes waarbij er nog maar 1 kitten is en bij het asiel zijn we tot nu toe altijd te laat of ook maar 1 kitten over.
Wij willen graag zien waar de kittens zijn opgegroeid, hoe de moeder eruit ziet en wat haar karakter is en we zien gewoon graag dat de kittens zeker ongeveer 12 weken bij de moeder blijven. Is dit zo gek?

Alle asiels in in een straal van Amsterdam - Rotterdam - Utrecht al bekeken en marktplaats inmiddels ook uitgeplozen. Waar kan ik nog kijken of is het een kwestie van alle sites in de gaten houden? Wij zijn trouwens wel op zoek naar rode, leuk getekende meerkleur katjes.