Wij bestellen al jaren bij Zooplus. Meestal als ik bestel op dag 1 krijg ik diezelfde dag of op dag 2 een reactie. Dat het spul is ingepakt is, daarna gaat het snel qua verzenden. Nu heb ik deze week op zaterdag besteld en nog niks gehoord. Het is 'pas' donderdag maar dit is geen vaste gang van zaken. Ik heb ook geen bijzondere dingen besteld, ik bestel altijd hetzelfde. Er staat wel tussen 2-5 dagen maar hier komen ze nooit aan. Ik heb dinsdag de klantenservice al gemaild en vandaag een update gekregen dat het antwoorden van mijn vraag langer duurt dus ergens gaat er daar wat mis denk ik. Zijn er meer mensen die bij Zooplus de afgelopen weken vertraging hebben gehad? Ik heb wel geduld hoor, maar het is zoals ik al zei niet gebruikelijk dat het langer duurt.
zooplus maakt er de afgelopen tijd echt een potje van, bestellen hier altijd het voer voor de hond maar nu is het gewoon niet meer grappig. zeggen dat ze maandag leveren, komt er niks, wordt dinsdag bezorgt, ook niet, dan woensdag nou je snapt het , uiteindelijk een week later pas door zooplus aan DPD meegegeven en dus toen die dinsdag binnen. Ontzettend vervelend als je hond een week zonder zn speciale voer zit, maar daar heeft de klantenservice lak aan.
zwaar irritant maar zooplus is de enige die dit voer leveren dus bestellen we nu 2 weken vooruit maar zelfs dat is soms te kort.
voorheen trouwens nooit problemen gehad en doen dit al jaren, ook voor de vorige hond en toen nooit problemen
Ik kreeg laatst mijn bestelling in drie pakketten met drie verschillende vervoerders.. vond ik ook nogal bijzonder
Kreeg het verder wel op tijd. Maar dus wel drie dozen verspreid over drie dagen.
Moon_light94
Berichten: 3429
Geregistreerd: 10-03-10
Geplaatst: 28-09-23 13:18
Hier was het wel snel “verzonden”, maar inmiddels staat ie al 3 dagen op “nog niet ontvangen” bij DPD Dat is dan wel bij Bitiba, maar dat is uiteindelijk ook Zooplus.
Ik krijg bij Zooplus ook regelmatig mails dat er iets vertraagd is. Ik bestel tegenwoordig maar gewoon ruim op tijd, voor de zekerheid.
De verzending gaat de laatste maand iig een stuk trager. Geen idee waarom.
Sodeletuut
Berichten: 21315
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe
Geplaatst: 28-09-23 13:44
Toevallig eergisteren gemaild naar Bitiba (zelfde bedrijf als Zooplus), en dit antwoord gekregen. Besteld 23 september, is nog niet binnen. Schoonmoeder 24 sep besteld bij zooplus, ook nog niet binnen.
Ik bestel al zo'n dik vijf jaar bij hun denk ik, maar hier ook dezelfde ervaring. Afgelopen keren duurde het allemaal wel erg lang. Ik denk ook niet dat ik terug ga naar Zooplus, al betekent dat dan wel dat ik ander voer moet uitzoeken, omdat zij de enige zijn waarbij het huidige voer te vinden is (tot zover)
Ik heb afgelopen zaterdag bij Zooplus besteld en het werd gisteren bezorgd. Voor mij was het ook wel de laatste bestelling bij hun. Ik baal er van dat hun steeds de bezorgers uitkiezen, en ze kiezen hier steeds de slechtste optie om het zo maar te zeggen. Na jaren vaste klant te zijn geweest ben ik nu ook wel klaar met Zooplus.
Ja ons kattenvoer is ook al op, heb wat gevraagd van mn schoonouders haha. Wel zonde hoor, vond zooplus altijd echt heel fijn, ook altijd leuke kortingen.
Gelukkig is mijn voer wel ergens anders te bestellen
Jindai
Berichten: 1915
Geregistreerd: 11-11-12
Geplaatst: 28-09-23 14:55
lucifertje schreef:
Hier ook een zelfde ervaring. Al jaren klant maar tegenwoordig bestel ik liever ergens anders.
Ja dit dus. Laatste keer dat ik bestelde werd er aangegeven dat mijn bestelling in 4 pakketten geleverd zou worden. Ik had maar 3 dingen besteld.
Een doosje Feliway zat in een enorme doos en de andere 2 producten waren groter en pasten maar net samen in de doos. Waren uiteindelijk dus maar 2 pakketen geworden.
Ik heb de 22e een lading kattenbrokken besteld. Vandaag is het geleverd. Nouja een klein deel dan. Ook nog in 2 verschillende kleine doosjes. De rest was niet leverbaar lieten ze de 26e via mail weten....
Zooplus is echt dramatisch slecht inderdaad. Je wordt overspeodl met mailtjes als je een bestelling hebt geplaatst en vervolgens duurt het tijden voor ze leveren. En dan worden er ook nog wel eens inclomplete bestellingen verzonden.
Ik bestel tegenwoordig maar gewoon op vier weken voorhand, want anders heb ik er teveel stress van.
Het duurt inderdaad wat langer allemaal, en er is vaak iets niet op voorraad. Ze communiceren daar dan weer wel over dus dat is dan wel een pluspunt. Ik ben beter van ze gewend.
Hier tot nu toe nog geen problemen, maar omdat het sowieso altijd minimaal twee tot drie dagen duurt koop ik belangrijk spul meestal bij Medpets of andere winkels die dezelfde dag versturen. Zeker medicijnen/supplementen/dieetvoer dat (bijna) op is. Ik gok dat Zooplus gewoon, net zoals veel andere bedrijven, personeelstekort heeft in de distributiecentra.