Om maar te beginnen met Lotus..
Lotus, Red en Lois heb ik zelf gefokt in 2014, ze zijn letterlijk in mijn handen geboren...
Lotus mocht blijven als puppie omdat ze gewoon te leuk was en ze had mij gewoon uitgekozen , dus ja, ze was een speciaaltje..
Was... want na een knie operatie vorig jaar kreeg ze ernstige complicaties en wat we ook deden, iedere keer kwam er een complicatie bovenop, uiteindelijk werd ze een 'special need' hondje , zolang zij wilde leven en zo druk bleef hebben we echt álles eraan gedaan om haar leven nog een groot feest te maken, zolang het nog ging...
17 juli was het klaar, de laatste complicatie deed haar de das om, na nog 1x zwemmen met haar grote vriendje Red:
is ze een paar uur later ingeslapen...
Mijn lieve meisje, ik kan het soms nog niet geloven, in mijn handen geboren, in mijn handen gestorven..
Lotus is slechts 9 jaar oud geworden..

2.

Er bleven toen nog maar 3 honden over...
Redje:
3.

Loisje:
4.

en Duke, onze spanjaard..
5.

Omdat Lotus ziek was, wisten we dat er een dag zou komen dat we haar zouden verliezen, en omdat Lotus veel héél veel zorg nodig had, had ik al gezegd dat als zij zou komen te overlijden dat ik dan een pup wilde, om niet in die grote put te vallen van verdriet, en om bezig gehouden te worden, dus al maanden volgde ik nestjes , die dan gelukkig voorbij gingen omdat Lootje nog leefde..
Maar ja.. in juli was het dus zo ver, en zijn we onze kleine Floss gaan ophalen...
6.

Na bijna een jaar weer een rottweiler in ons leven

En wat een feestje is ze, zo grappig, en lief en leuk en en en

Ook Red was blij, want hij en Lotus waren altijd samen, en toen kreeg hij een klein meisje om voor te zorgen..
7.

en deden ze saampjes muisjes zoeken:
8.

Zo lief zijn ze samen:
9.

Maar ja, puppies blijven niet klein en Flossie is inmiddels alweer 14 weken oud, en al een stuk groter...
10.

Voor het echte rauswerk is Duke er.. Die is altijd in voor spelen...En die is daarom nogal de lül

11.

12.

13.

En gisteren was de dag dat Duke's oren werden voorbereid om oorbellen te kunnen dragen

14.

Kleine Floss maakt dat we weer wat leven in huis hebben en dat we weer 4 hondjes hebben, het is nog steeds heel stil in huis, maar wie weet wat de toekomst gaat brengen...
15.