Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
michelle933 schreef:Inderdad!
Ik heb het even opgezocht
Ik voer mijn kat met blaasgruis al heel wat jaren
Royal Canin Urinary S/O Moderate Calorie
Een 9 kilo zak kost nu €81,00
Een 9 kilo zak op 19-10-21 (anderhalfjaar terug)
was hij €60,00
Wat bizar ik wist niet dat ze zo veel gestegen waren. Ik schrik ervan. Mijn kat doet het heel erg goed op de RC en durf eigenlijk niet over te stappen op iets anders…
Earth schreef:Wow wat duur!!
ER zijn natuurlijk zoveel keuzes, maar ik zou vooral gaan voor een brok die zoveel mogelijk vlees bevat. Denk aan wild freedom, taste of the wild, Applaws, Porta 21 (zeer betaalbaar) etc. Het is een kwestie van proberen, waar doen de katten het goed op. Dus bestel van het een en ander een paar kleine zakjes, geef ze dat een maand en kijk hoe ze het doen
michelle933 schreef:Inderdad!
was hij €60,00
Wat bizar ik wist niet dat ze zo veel gestegen waren. Ik schrik ervan. Mijn kat doet het heel erg goed op de RC en durf eigenlijk niet over te stappen op iets anders…
Yessy schreef:michelle933 schreef:Inderdad!
was hij €60,00
Ik zit met hetzelfde probleem, maar dan met de anallargenic en hypoallergenic. De kat lijkt eindelijk minder klachten te hebben dus dan is overstappen niet heel aantrekkelijk. Maar bijna 1,5 euro per dag aan alleen brokjes is wel een beetje belachelijk…