Ik heb voor mijn kat een krabpaal gekocht toen we gingen verhuizen (ruim 3 maand geleden inmiddels). De krabpaal heeft 3 lig plekken.
Ze maakt er goed gebruik van als we het hebben over het krabben er aan alleen ligt ze naast af en toe in het huisje totaal niet in de mandjes.
Is er iets wat ik kan doen om haar op de één of andere manier wel warm te krijgen voor de andere lig plekjes? Helemaal het mandje bovenop de krabpaal is groot en er ligt een zacht kussentje in maar de laatste tijd loopt ze vooral door het huis te dwalen alsof ze geen lig plekjes heeft.
Hiervoor had ze alleen krab stammen dus ik begrijp dat dit onbekender voor haar is maar vind ze hem dan echt niet leuk of moet ik haar helpen (heb haar ook al wel eens er boven op gezet, met snoepjes geprobeerd haar er aan te laten wennen enz), hij staat bij het raam, ze vind naar buiten kijken altijd ook heel leuk en ze kan de woonkamer ook mooi overzien vanaf de krabpaal dus het lijkt me niet dat dat ergens een probleem is.

Dit is de krabpaal, en toevallig zoals ze nu ligt ligt ze wel regelmatig maar echt op/in de krabpaal lijkt wel steeds minder.
Uiteraard heeft ze genoeg andere plekken waar ze kan/mag liggen in huis en ben ik momenteel aan het rond kijken voor nog een leuk mandje voor er bij.
Heeft iemand tips?