Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
murie21 schreef:Hallo,
Ik zit met mijn handen in het haar omtrent de gezondheid van mijn hond.
Ze is helemaal binnenstebuiten gekeerd en hebben nog geen duidelijke diagnose.
Nou ben ik vrij sceptisch maar zou eens een reading willen proberen.
Is er iemand die dit kan en niet de hoofdprijs vraagt?
MareVeer schreef:Ik ben sinds afgelopen week in contact met Frederike. Heb op bokt wel goede ervaringen over haar gelezen en zit ook in een medische draaimolen met m'n hondje dus dan grijp je op een gegeven moment ook alternatieven aan. Ik kan dus nog niet zeggen wat mijn ervaring is, maar wellicht kan je het overwegen.
https://www.ffdomenie.nl/werkwijze-haar ... neanalyse/
Neonlight schreef:MareVeer schreef:Ik ben sinds afgelopen week in contact met Frederike. Heb op bokt wel goede ervaringen over haar gelezen en zit ook in een medische draaimolen met m'n hondje dus dan grijp je op een gegeven moment ook alternatieven aan. Ik kan dus nog niet zeggen wat mijn ervaring is, maar wellicht kan je het overwegen.
https://www.ffdomenie.nl/werkwijze-haar ... neanalyse/
Hier heb ik ook goede ervaringen mee.Wachttijd is wel lang momenteel heb ik vernomen. Zelf wil ik ook weer een haaranalyse laten doen, dankzij haar gaat het erg goed met mijn hond en wil weten hoe ze er nu voor staat en of veel issues ook daadwerkelijk verbeterd zijn.
AnnickT schreef:Symone Ottenvangers is inderdaad goed, maar die doet geen fotoreadings meer.
Ik heb zelf goede ervaringen met een holistische dierenarts, Viviane van “Andere Dierenarts” uit Schoorl. Mijn hond heeft een megaoesophagus, had 3 keer met longontsteking in de kliniek gelegen en at heel slecht. Vanaf de eerste behandeling bij haar, nu 3 jaar terug, heeft hij geen opnames meer in de kliniek gehad en eet hij als een bootwerker. Wij gaan jaarlijks terug voor een vervolgbehandeling en hij is beter te pas dan ooit.
koenlover schreef:AnnickT schreef:Symone Ottenvangers is inderdaad goed, maar die doet geen fotoreadings meer.
Ik heb zelf goede ervaringen met een holistische dierenarts, Viviane van “Andere Dierenarts” uit Schoorl. Mijn hond heeft een megaoesophagus, had 3 keer met longontsteking in de kliniek gelegen en at heel slecht. Vanaf de eerste behandeling bij haar, nu 3 jaar terug, heeft hij geen opnames meer in de kliniek gehad en eet hij als een bootwerker. Wij gaan jaarlijks terug voor een vervolgbehandeling en hij is beter te pas dan ooit.
Ik heb gister nog een fotoreading van Symone gehad. Ik sta er ook altijd sceptisch in maar toch verrassend veel herkenbare zaken genoemd. En ook medisch echt een fijne doorbraak. Was de tweede hond al waarvoor ik bij haar een reading heb laten doen. Eerste ervaring was ook heel goed.
Suliko schreef:Is het niet gewoon de spondylose waar ze last van heeft? Mijn hond had dit ook en had hier erg veel last van wat zich enkel uitte in kleine dingen, ze was erg hard voor zichzelf. Het drukte bij haar enorm op de zenuwen bij het bekken en onderrug. Ze heeft het nog een aantal jaren goed gedaan op pijnstiller en cbd druppels, maar uiteindelijk zagen we dat ze zich steeds meer in zichzelf keerde en hebben we haar laten gaan. Zij gebruikte ook een aparte houding bij plassen en poepen en vond bepaalde bewegingen lastig, soms sleepte ze met haar achterpoten.