Ik pas deze zomer op best wel veel hondjes. Dus het leek mij leuk om daar een volgtopic over te maken. Waarin ik de hondjes voorstel en de avonturen die ze meemaken deel!
Wat belangrijke informatie: ik ben een (slecht)betaalde hondenoppas die geen nieuwe hondjes meer aanneemt. Ik doe dit als hobby omdat ik heel erg gek ben op hondjes maar er zelf geen een wil/kan nemen op dit moment.
We beginnen met Lizzy, Lizzy was hier in juni 3 weken. We hebben met Lizzy vooral veel in het bos gewandeld. Met als uitschieter zelfs 9km! Dat vond ze super leuk! Lizzy is een Labradoodle van 2 jaar oud!
Lekker in de tuin relaxen!

Wandelen = FANTASTISCH!!!!

Lekker op de bank knuffelen!

Hier is ze boos dat ze niet alvast in de auto mag springen. Ze moest binnen blijven dus de comprimis is de deurmat.

Aan het einde van de 9km! Nog hartstikke fit!

Tussendoor is Golden Retriever Woody van 9 maanden ook nog een nachtje geweest en Border Collie Nova van 2 is ook een dagje wezen wennen! Ik heb al wel eens bij hun in huis opgepast maar zij komt in augustus nog een weekje hier!
Woody

Nova

Op dit moment is Jozi er, een teckel reu van 2 jaar oud.

Hierna komt terrier/teckel kruising Ties van bokker Jets een weekje, daarna een weekje niks en dan Nova opgevolgd door de poedelpup van mijn zusje. Dan is het al weer september!

Vanaf hier zal ik alle avonturen delen!