Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:roekes schreef:Er zijn speciale muilkorven voor. T lijkt net een netje. Zo kunnen ze niet vanalles eten
Wat ik me afvraag bij die korfjes.. kunnen ze dan niet alsnog kak eten? Of dat ze juist het netje in de kak duwen
Dorus schreef:Grappig dat iedereen hier eerst aan een fysieke barrière denkt. Het eerste wat in mij opkomt is dat als ze op correcties niet reageert je dus niet duidelijk genoeg corrigeert.
Dorus schreef:Nee, dat komt omdat er tegenwoordig meer mensen met honden rondlopen die aan symptoombestrijding doen dan hondenmensen die de hond goed leiderschap geven.
Dorus schreef:Grappig dat iedereen hier eerst aan een fysieke barrière denkt. Het eerste wat in mij opkomt is dat als ze op correcties niet reageert je dus niet duidelijk genoeg corrigeert.
Dorus schreef:Nee, dat komt omdat er tegenwoordig meer mensen met honden rondlopen die aan symptoombestrijding doen dan hondenmensen die de hond goed leiderschap geven.
tamary schreef:Dorus schreef:Nee, dat komt omdat er tegenwoordig meer mensen met honden rondlopen die aan symptoombestrijding doen dan hondenmensen die de hond goed leiderschap geven.
Nee, symptoombestrijding is de korte termijn oplossing die veiligheid van de hond garandeerd zodat er tijd is om de oorzaak op te sporen.