Wie heeft er een pomsky en waar heb jij je hond aangeschaft?
Hoor het graag
NadjaNadja @ [BB] Fokker pomsky
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicmist schreef:Bedankt voor je input. We hebben al onderzoek gedaan waarom we voor dit ras willen gaan.
Ik lees mij altijd goed in.
Vandaar dat ik ook zoek nr echte fokkers. En niet een willekeurige particulier.
Verder hou ik het graag bij mijn vraag die ik stel. Over of het een goede of slechte kruising is heeft ieder een andere mening over en dat mag.maar daar is dit topic niet voor.
Aranel schreef:Omdat er geen rasverening bestaat voor kruisingen zal de term 'betrouwbare fokker' hier relatief zijn.
Ik denk dat er vooral mensen die geld zien in een populair designerras deze bijzondere kruising gaan fokken en het lijkt me lastig om het kaf van het koren te scheiden omdat er dus 0 eisen gesteld worden aan fokkers.
Popstra schreef:Vroeger waren kruisingen, ofwel vuilnisbakkenrassen juist de sterkste honden. En die keken ook niet naar groot met klein dekken.
Zie niet in waarom een pomski dan zo verkeerd is.
Ik ken overigens enkel een particulier in NL die ze fokt en idd de Woefkesranch in Belgie die ze verkoopt.
Popstra schreef:Vroeger waren kruisingen, ofwel vuilnisbakkenrassen juist de sterkste honden. En die keken ook niet naar groot met klein dekken.
Ik ken overigens enkel een particulier in NL die ze fokt en idd de Woefkesranch in Belgie die ze verkoopt.
vevina schreef:Popstra schreef:Vroeger waren kruisingen, ofwel vuilnisbakkenrassen juist de sterkste honden. En die keken ook niet naar groot met klein dekken.
Als je de woefkesranch een plek vindt waar je je hond wel vandaan kan halen dan heb ik eigenlijk niks goeds te zeggen.