Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zodat wij wat gerichter mee kunnen denken? Als ze hun behoefte in een bepaalde hoek doen zou je plexiglas kunnen zetten in de hoeken (rechtop) zodat de wind en regen daar van de zijkant niet inwaait. Heb je een overdekte ren, of open? Dat maakt natuurlijk nog wel uit in hoeverre je er wel/niet makkelijk bij kan qua verversen. Een wat goedkopere optie kan ook zijn van dat doorzichtige tafelzeil. Is natuurlijk wat minder stevig spul, maar kan je bijv. wel makkelijk met zo'n grote nietmachine(handtacker) bevestigen. Of een gaatje in prikken en dan bijv. met een tie wrap bevestigen aan je ren. Maar nogmaals, ik geef zomaar wat ideeën maar weet natuurlijk niet precies wat voor constructie je hebt 
).
jeetje77 schreef:Poepen zullen ze altijd overal doen. Dat doen ze namelijk daar waar ze eten.
), maar ik zou zelf denk ik ook voor een los huisje gaan (desnoods zelfgemaakt) wat je gewoon over een bak kunt zetten. Gemakkelijk ook met schoonmaken, omdat het verplaatsbaar is. En hout moet ook wel een wind- en regenbuitje kunnen overleven.

.
.

Anna79 schreef:Gisteravond de nijnen opgesloten in hun (hele grote 160x 80) hok ivm de storm. Vanmorgen toen ik ze los liet moesten ze allebei heel nodig want je moet niet menen dat ze hun hok bevuilen. Ik hoop dat ze er niks aan overhouden, ze hebben het ruim 12 uren opgehouden! Schiet mij maar lek! Ze gaan binnenkort verhuizen en krijgen ook een nieuw hok (wel wat kleiner en ze mogen 24/7 in hun ren). Als iemand nog tips heeft om ze daar zindelijk op de krijgen:roll: