Inmiddels is onze pup Nori bijna drie weken bij ons. Hoe hij bij ons gekomen is is uiteindelijk een heel bijzonder verhaal. Begin van het jaar zijn wij op bezoek geweest bij een fokker om kennis te maken met de Finse Lappenhond. Daarvoor waren wij op bezoek geweest bij Kooikerhondjes en daarna nog bij de Finse Spitsen. Ondanks dat de andere honden ook leuk waren heeft de Finse Lappenhond ons hart gestolen en tijdens ons bezoek zelfs 1 teef in het specifiek, Twizy. Bij het aanmelden op de wachtlijst bij deze fokker vroegen wij of zij nog een nestje zou krijgen. Die zou hopelijk dit jaar nog volgen, maar er waren meerdere gegadigden voor pups van deze teef dus er kon niets beloofd worden. In juli zijn ze afgereisd naar Zweden voor een dekking van de reu Ozzy en deze bleek succesvol! Maar wij rekenden op niets, want de wachtlijsten voor een Finse Lap zijn lang en inmiddels was Twizy Nederlands Kampioen, dus de interesse alleen maar groter.
Op mijn verjaardag, 9 september, kreeg ik bericht van de fokker dat de pups geboren waren (een dag ervoor) en de vraag of wij backup wilden zijn indien een van de pups niet naar de beoogde baasjes kon. Meerderen zouden naar het buitenland gaan en corona was nog niet voorbij.
8 weken lang hebben wij in spanning gezeten, maar op 3 november werden wij met zeer goed nieuws (voor ons) door de fokker gebeld. Diezelfde dag hebben wij onze Nori (stamboeknaam Jesko van de Peellappies) opgehaald. Hij is zo ontzettend knap, leuk en grappig (soms ook een pain in the ass

Geniet van de puppyfoto's!
Ophalen op 3 november

Vervroegd kerstcadeautje

Het is ook een figuur

De baas komt thuis!

Zo'n knap koppie!

Give me belly rubs!

No words needed

Hij ligt graag op, tegen, naast schoenen, maar sloopt er gelukkig niet zo veel

Nieuwe vriendjes maken

Om helemaal verliefd op te worden toch