Ik maak me heel erg zorgen om het pootje van mijn hond.. 29/30 (Nacht) Oktober sprong hij van de bank af, meteen hoorden we een knak/tik en stond hij op 3 poten. Hij piepte niet, maar bewoog niet meer en hield zijn pootje helemaal omhoog. Mijn moeder tilde hem op, we zagen niks aan zijn pootje en hij gaf ook echt geen kik op voelen, maar de eerste passen liep hij op 3 poten. Na een paar passen werd dat beter en liep hij wankel en wat mank, maar wel op 4 poten.
De volgende ochtend hebben we de dierenarts gebeld. Toen likte hij ook steeds aan zijn pootje, piepte als onze andere hond tegen hem aan liep, was het roder en ik zag een soort gedroogd bloed bij zijn nagel. Dacht ik.. Want de dierenarts zei niks te zien. Hij heeft zijn poten helemaal bevoeld, niks te merken. Wel zag hij idd dat hij met lopen dat pootje ontziet. Dus wss gewoon verzwikt en zou snel weer over zijn. Wel pijnstiller meegekregen, Carporal tabletjes dacht ik.
Dat ging idd snel beter. Tot eergisteren. Hij huppelt weer een beetje als hij harder loopt en springt steeds minder zelf op de bank. Toch rustiger aan doen dacht ik..
Maar nou ligt hij bij mij op bed en zat hij weer aan zijn pootje te likken en nu zie ik dit;

Ik sta dus zeker morgen weer met hem bij de dierenarts op de stoep.. Maar iemand die dit herkent? Maak me best wel zorgen... Gimli is 13 jaar, heeft een hartruisje, als jonge hond meerdere operaties gehad nadat hij is aangereden en zijn kaak brak, ondertussen heeft 'ie amper tanden meer..