Maar ik wil wel meteen goed beginnen
Met goed kwalitatief voer dus
Alleen zie door de bomen het bos niet meer.
Dus welk voer is nou echt goed?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Ik zou bij catmoneo.nl in gaan lezen over katten voer, daar kun je ook voer vergelijken
Iedereen raadt andere merken aan maar veel mensen hebben echt nul verstand van kattenvoer
jojoleinee schreef:Amber_anne schreef:Ik zou bij catmoneo.nl in gaan lezen over katten voer, daar kun je ook voer vergelijken
Iedereen raadt andere merken aan maar veel mensen hebben echt nul verstand van kattenvoer
Catmoneo geeft soms ook webinars, heel interessant.
Amber_anne schreef:Ik zou bij catmoneo.nl in gaan lezen over katten voer, daar kun je ook voer vergelijken
jojoleinee schreef:Ik voer nu porta 21 als brok en Bozita en Wildfreedom als natvoer en vind zeker Porta 21 en Bozita erg goed te doen qua prijs. Wild Freedom is iets duurder.
Ik heb ze zelf van de lijst van de Facebookgroep Natuurlijke Katten. Vind dat zelf een fijne groep omdat je ook vragen kunt stellen.
Fitzroy schreef:Maar waarom zou catmoneo de wijsheid in pacht hebben. Ik mis daar nogal wat merken in de lijst en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze zwaar gesponsord wordt door zooplus.