Ze knabbelt aan mij. Zo heel plots

We zijn zaterdag een nachtje aan zee blijven slapen, en hebben de zusjes dus voor het eerst een nachtje alleen gelaten. We zijn een uur of 30 van huis geweest, voor het eerst zo lang sinds we ze hebben.
Arya had in het begin wat tijd nodig om te wennen, maar gaat al een paar weken echt met sprongen vooruit. Komt al een tijdje mee op de zetel, wilt geaaid worden, komt in je buurt liggen/zitten. Schrikt niet meer van geluiden, kent de snoepjesroutine, is op haar gemak bij ons. Loopt mee als ik naar de wc of de badkamer gaat.
Zondag kwam ze, toen we weer thuis waren, mee in de zetel hangen om een dutje te doen. Ze plakte tegen mijn been aan, en begon plots te knabbelen in mijn bil. Eerst zacht, daarna harder.
Ze doet eigenlijk met mij wat ze met haar zusje doet - ze gebruikt haar pootjes om je vast te pakken, en gaat dan knagen.
Gisteren deed ze het weer. Ze kan dan ook na een tijdje vrij hard knabbelen, je zag haar echt mijn vel pakken.
Uiteindelijk heeft die kleine terrorist dat heel de nacht gedaan. Ik dus mijn armen en benen onder het deken verstopt. Ze knaagt aan mijn billen, kuiten, knieën, armen, ellebogen. Begon ze in mijn gezicht te knabbelen

Ze doet het ook als ik haar niét aai.
Ik ben een beetje gaan Googlen, maar vind daar niet echt iets wat overeen komt met wat ik hier zie.
Sansa bijvoorbeeld kan spelend in je hand bijten wanneer je met haar speelt en over haar buikje kroelt.
Dat is niet wat Arya doet. Het is ook niet zo dat Arya naar mijn hand hapt tijdens het aaien, dat ze dat aaien beu is oid. Ze geeft uberhaupt niet de indruk "het beu te zijn", integendeel, ze komt alleen maar dichter gekropen en meer/harder te knabbelen. En ze doet het ook wanneer ik haar niet eens aanraak.
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken

Wat moet ik hier van denken?