Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Sourire schreef:En moet de hond dan steeds urenlang in de bench?![]()
Ik zou eventuele kleden gewoon opruimen en hond niet op het meubilair.
Dit dus. Opsluiten omdat ze loops is, het moet niet gekker worden.
Copi schreef:Wij vertrekken morgen voor een week naar een vakantiehuisje en nu is natuurlijk net vannacht onze hond loops geworden. Ze druppelt altijd best veel dus ik ben een beetje bezorgd voor het meubilair/kleden ed in het huisje. Een broekje laat ze niet zitten. Wie heeft er nog een goed idee?
kiwiwitje schreef:Copi schreef:Wij vertrekken morgen voor een week naar een vakantiehuisje en nu is natuurlijk net vannacht onze hond loops geworden. Ze druppelt altijd best veel dus ik ben een beetje bezorgd voor het meubilair/kleden ed in het huisje. Een broekje laat ze niet zitten. Wie heeft er nog een goed idee?
Medical pet suit aantrekken. Dat hebben mijn meiden altijd aan als ze loops zijn
Sourire schreef:En moet de hond dan steeds urenlang in de bench?![]()
Copi schreef:kiwiwitje schreef:Medical pet suit aantrekken. Dat hebben mijn meiden altijd aan als ze loops zijn
Die ken ik niet, ga ik even Googlen en dan hopen dat die vandaag, op zondag, nog ergens te halen is..
Toushie schreef:Sourire schreef:En moet de hond dan steeds urenlang in de bench?![]()
Er staat nergens uren lang dat zijn aannames.
Maar als je er niet bij bent is een bench voor avonden echt niet raar hoor Waarom bestaan benches überhaupt natuurlijk![]()
Ze zullen de hond vast niet meenemen op vakantie om die vervolgens uren alleen te laten.
Evenals palmera , overdrijven is ook een kunst.
Toushie schreef:Sourire schreef:En moet de hond dan steeds urenlang in de bench?![]()
Er staat nergens uren lang dat zijn aannames.
Maar als je er niet bij bent is een bench voor avonden echt niet raar hoor Waarom bestaan benches überhaupt natuurlijk![]()
Ze zullen de hond vast niet meenemen op vakantie om die vervolgens uren alleen te laten.
Evenals palmera , overdrijven is ook een kunst.