Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnickT schreef:Monique Bladder is inderdaad een goede, of die nog op locatie komt weet ik niet. Verder kan ik Nadieh Cuijten aanraden.
Mjelleke schreef:Karen Mulders van HappyTails, zit in Beerzerveld. Ze leiden daar ook gedragstherapeuten op.
https://www.happytails.nl/gedragstherapie/
kiwiwitje schreef:Arvid
Of jenniffer finkelnberg
De laatste traint heeel veel met asielhonden om ze weer op de rit te krijgen voor herplaatsing bijv.
Myfairytale schreef:kiwiwitje schreef:Arvid
Of jenniffer finkelnberg
De laatste traint heeel veel met asielhonden om ze weer op de rit te krijgen voor herplaatsing bijv.
Jennifer zit helaas in de randstad, ook te ver weg.
Arvid staat nog wel op het lijstje.
Nina van Tilbeurgh zit ook zo ongeveer aan de andere kant van het land helaas.
Ik schreef natuurlijk zelf dat het niet uitmaakt waar de therapeut zit, maar de meesten hebben het werkgebied echt in hun eigen regio. Dom van mij!
Myfairytale schreef:Ze had ook wat gelezen over Monique Bladder, maar die schijnt niet meer op locatie te komen?
En zijn er mensen met ervaringen met Arvid van Putten?
Ceetje_bokt schreef:Ik heb bij Arvid een korte cursus gedaan. Fijne man en prettige instelling over hoe om te gaan met de hond. In elk geval niet ‘het ligt allemaal aan de baas die geen goede leider is’
AnnickT schreef:Om nog even in te haken op je vraag uit de openingspost: "waar op te letten?"
Kijk naar mensen die volgens actuele hondenkennis geschoold zijn en geen mensen die vanuit angst en dominantietheorie (je moet leider zijn en weet ik het wat) werken. Ga voor iets wat op de lange termijn goed blijft en geen quick fix.
Myfairytale schreef:AnnickT schreef:Om nog even in te haken op je vraag uit de openingspost: "waar op te letten?"
Kijk naar mensen die volgens actuele hondenkennis geschoold zijn en geen mensen die vanuit angst en dominantietheorie (je moet leider zijn en weet ik het wat) werken. Ga voor iets wat op de lange termijn goed blijft en geen quick fix.
Hele goede, dank je wel. Dat geef ik haar zeker mee.
Daar is ze ook niet het type voor, ze wil echt leren samen met haar hondjes hoe het probleem op te lossen is.
Natuurlijk is zij de baas, maar wil het wel graag samen met de honden doen, niet door angst.
Ceetje_bokt schreef:Myfairytale schreef:Hele goede, dank je wel. Dat geef ik haar zeker mee.
Daar is ze ook niet het type voor, ze wil echt leren samen met haar hondjes hoe het probleem op te lossen is.
Natuurlijk is zij de baas, maar wil het wel graag samen met de honden doen, niet door angst.
Dan raad ik Anniek af. En dat kan ik zeggen na een privé consult, een workshop een roedelopname en nóg een privé consult.