Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Ik heb nog zo'n 8kg brok in huis wat hij de afgelopen 2 weken best goed at. En nu dus niet meer.
Ik wil daarmee gaan proberen om de cirkel te doorbreken, door alleen de bak brokken neer te zetten en verder niks te geven.
viphorse schreef:veneri schreef:Ik heb nog zo'n 8kg brok in huis wat hij de afgelopen 2 weken best goed at. En nu dus niet meer.
Ik wil daarmee gaan proberen om de cirkel te doorbreken, door alleen de bak brokken neer te zetten en verder niks te geven.
Zoals ik het lees heb je je keus toch al gemaakt om een bak brokken neer te zetten ? Tenminste dat lees ik steeds terug
petitparis schreef:Als hij best goed op gewicht is en er is medisch echt niets aan de hand, dan moet je misschien toch van je hart een steen maken en proberen er niet van wakker te liggen dat hij een dag (of 2) niets eet.
Hier ook zo'n pup gehad, alles was lekker uit de hand en voor een hap of 2-3. Maar nooit een kom leeg eten. Enorm frustrerend, fokker gecontacteerd (ook al hadden we voer meegekregen).
En daar luidde het antwoord: hier at de pup normaal en honger is de beste saus. Geen eieren onder leggen. 1 dag geen eten geven, zelfs geen snoepje. Dag nadien een handvol voer in voerbak: niet eten (is weghalen) en niets anders geven etc.
Desnoods slechts 1 maaltijd per dag ipv 2
veneri schreef:viphorse schreef:[...]
Zoals ik het lees heb je je keus toch al gemaakt om een bak brokken neer te zetten ? Tenminste dat lees ik steeds terug
Nou ja ik heb al het andere al geprobeerd. Dus dit blijft dan over. Niemand daar ervaring mee?