Maandagavond mijn presentatie gegeven over de wilde dieren op Schiphol Trade Park met allerlei experts over behoud en herinrichting groene leefomgeving. Ik wil iedereen laten beseffen hoeveel unieke diersoorten hier leven en een stem te zijn voor de dieren.
In de hoop dat ik kan bijdragen aan de plannen om straks op het bedrijventerrein in aanbouw genoeg groene leefruimte overblijft voor alle bewoners: mens en dier. Het zou in en in zonde zijn, als deze dieren verloren zouden gaan.
Ik had maar 5 minuten spreektijd. Dus ik kon niet alle dieren noemen: ik heb dit jaar al 69 verschillende soorten vogels geteld.
De presentatie werd door de aanwezige experts goed ontvangen. En gaan plannen gemaakt worden door de experts voor behoud. Ik hoop zo dat het lukt, want uiteindelijk moeten de besluiten genomen worden en budget beschikbaar komen en blijven.
Hartstikke spannend, want spreken voor een groep....niet mijn ding en het is al zeker niet mijn beroep.
En nu door pakken............ Lady with a mission.
Voor de geïnteresseerden: dit is mijn presentatie van maandag..
De stem van de dieren van Schiphol Trade Park met als boegbeeld, de jullie wel bekende Bokt ransuil Sniper.