Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amber_anne schreef:Je zegt dat je veel informatie hebt opgezocht maar zegt ook dat ze meestal rustiger worden. Ik vind dus dat je daar niet van uit had kunnen gaan.
VuurVleugels schreef:Amber_anne schreef:Je zegt dat je veel informatie hebt opgezocht maar zegt ook dat ze meestal rustiger worden. Ik vind dus dat je daar niet van uit had kunnen gaan.
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Ik heb al langere tijd ervaring met fretten, veel op ze gepast en verzorgd. 9 van de 10 worden rustiger met de jaren, deze dus niet.
EmptyWords schreef:Geen enkele fret die wij hebben gehad is rustiger geworden. Het zijn gewoon ontzettend ondernemende dieren.
24/7 vond ik al spannend zonder je hele verhaal te hebben gelezen.
Dat kan alleen als je een extra slaapkamer helemaal voor hen in kan richten.
Amber_anne schreef:Als je een tuin hebt is het ook leuk om een hok te maken met een doorgang naar binnen naar een hok. Dan hebben ze zelf de keuze
VuurVleugels schreef:ik heb een tuin, ik ga eens kijken wat ik daarmee kan!
VuurVleugels schreef:Amber_anne schreef:Als je een tuin hebt is het ook leuk om een hok te maken met een doorgang naar binnen naar een hok. Dan hebben ze zelf de keuze
Haha dat wordt een ingewikkelde constructie dan, ik heb een bovenwoning en mijn tuin ligt achter de tuin van mijn benedenbuurman. Dat is ook wel een bezwaar, ik kan dan minder makkelijk even langs lopen. Maar goed, als dat alles is...
rockwitch schreef:Wij hebben jaren fretten gehad en die gingen echt niet zonder toezicht los. Onze Kruimel was op zich heel makkelijk en die sloopte niks, maar al het frettentuig wat we daarna gehad hebben, pfoei daar hadden we onze handen vol aan. Eentje jatte echt alles, was mijn vriend zijn portemonnee kwijt, lag die ergens onder de kast, allemaal dankzij onze Roderick. Toen nog 2 broers gehad, die haalden ook enorm veel kattenkwaad uit. En toen later nog 2 pups van de opvang. Die waren natuurlijk nog toen keer erger. Dus tja als je geluk hebt, heb je fretten die wel alleen los kunnen, maar bij ons was dat er maar 1 van de 6 die we gehad hebben.
Een buitendien zou best een optie zijn in jouw geval denk ik.
Mariska_28 schreef:Die van mij gingen zelfs terwijl ik er bij was de planten verpotten.. Dus nee, verbaasd mij niet dat ze niet los kunnen zonder slopen.