Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:Kan je kvv van Carnibest van harte aanbevelen.
Mijn vorige honden hebben het vanaf 6 weken gegeten tot ze op 14 jarige leeftijd overleden. Nooit vacht- of ontlastingproblemen.
Nu een pup van 3,5 maanden die het ook eet. Wat zeg ik; vreet. Ziet er prachtig uit, mooie vacht en prima ontlasting.
candalisa schreef:Het schema voor vers vlees is 50 gram per kilo te voeren dus idd met 3kilo 150 gr
Ik raad niet aan om te denken ze eet wel wanneer ze honger heeft want het is een pup in de groei die heeft het nodig en ik ken honden die zichzelf echt verhongeren als ze het niet willen eten. Een dag overslaan is niet erg maar als ze het echt niet willen eten dan verder kijken. Ik geef mijn honden alleen vlees geen brok die poepen maar 1x per dag een klein keutel (we hadden het dan over een rottweiler oa)
roosje78 schreef:truus1957 schreef:Kan je kvv van Carnibest van harte aanbevelen.
Mijn vorige honden hebben het vanaf 6 weken gegeten tot ze op 14 jarige leeftijd overleden. Nooit vacht- of ontlastingproblemen.
Nu een pup van 3,5 maanden die het ook eet. Wat zeg ik; vreet. Ziet er prachtig uit, mooie vacht en prima ontlasting.
Gisteren moesten we nog naar de dierenarts met haar voor wat anders en heb ik het meteen gevraagd. En zij adviseerde dit dus ook. Wel adviseerde zij om er nog kokend water overheen te doen, zodat alle bacteriën gedood waren.
Ik heb meteen een worst gehaald en de prinses heeft smakelijk gegeten. Ik ben benieuwd naar vandaag.
Hoeveel voeren je hiervan eigenlijk? Ze adviseerden mij in de winkel met haar leeftijd, 5 maanden, en gewicht, 3 kg om 3x daags 50 gram te voeren.
truus1957 schreef:Volgens mij fijngemalen bot, zie er in elk geval helemaal niks van terug.
candalisa schreef:De aanwezige bacteriën zijn juist goed voor de darmen zou er juist geen water op doen