MarlindeRooz schreef:Je moet er vanuit gaan dat ze niet zindelijk worden, aan je meubels knagen en niet geaaid willen worden. Als je ze dan nog wil moet je ze nemen. Anders niet.
Ze kunnen zeker 8 jaar oud worden. Konijnen zijn gewoon niet geschikt voor kinderen dus ook jij moet er echt achter staan, ook als het niet bevalt.
Zelf zou ik ze buiten houden kunnen de kinderen er leuk naar kijken en hebben de konijnen meer rust.
Hier ga ik in mee. Wij hebben ze ook binnen gehad en heb er een die overal aan knaagt en een die niet zindelijk te krijgen is.
Ze hebben echt minimaal 1,5 meter nodig per konijn, dus met een simpel hok kom je er niet vanaf. Dan moet je een ren eraan met zeil eronder want ik spreek uit ervaring dat je de plas niet op je laminaat wilt hebben.
En echt ze zijn ontzettend leuk maar het zijn de moeilijkste huisdieren die ik heb. Daar moet je als gezin echt voor kiezen en het werk in willen steken.
Ts heb je al een nagedacht over een kat? Veel kindvriendelijker en veel minder werk