Onverwoestbaar piep speeltje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tanec_meisje

Onverwoestbaar piep speeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-21 12:30

Wie o wie heeft de gouden tip?

Mijn hond is dol op speeltjes met een piepje erin, helaas hebben deze dan ook meestal geen lang leven...

Dus kom maar op met de tips! Welk speeltje overleeft het wel wat langer dan een paar uur?

tones

Re: Onverwoestbaar piep speeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:32

Hier heeft er nog niet een overleefd.
Of alleen de piepjes worden gesloopt, of het hele speeltje wordt uit elkaar getrokken. -O-

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:33

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:36

Koekie73 schreef:
Ik lees mee. Ik ben dat 'sneeuw' in huis wel zat LOL
Mijn teckels hebben vrijwel alles binnen een dag, soms 2 dagen gesloopt. Behalve deze trouwens:

https://cdn.onlinepets.com/images/produ ... _67510.jpg

maar daar spelen ze dan weer niet mee -O-

Die zou die van mij dan we weer leuk vinden.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:38

Heeft kong of sumo geen speeltjes met piep ?

Ik heb wel een kong en sumo zonder piep en die zijn de enige die heel zijn nog

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:45

Freekieee schreef:
Heeft kong of sumo geen speeltjes met piep ?

Ik heb wel een kong en sumo zonder piep en die zijn de enige die heel zijn nog

Kong heeft tennisballetjes met piep.. In verschillende maten.. Onze ervaring met onze witte herder is dat deze balletjes IETS langer meegaan, maar alsnog vakkundig uit elkaar gesloopt worden.. :')

Maar omdat deze balletjes zwaar favoriet zijn hier in huis, halen we ze wel altijd weer.. Alles voor onze puppy (11jr) hé.. :))

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:47

Piepspeeltjes worden hier ook als eerste onthoofd, ofwel: het piepdingetje wordt er vakkundig uitgesloopt. Daarna blijft het stoffen speeltje over en het piepding kan de prullenbak in.

Je hebt ook stoffen hondenspeeltjes zonder vulling, die geven geen sneeuw in huis.

Ik heb laatst op amazon , vrij goedkoop, een lading speeltjes besteld. Zat ook een mixset bij, met allerlei soorten speeltjes. Was puur om te kijken wat ze wel en niet leuk vindt. De pluchen zijn veruit favoriet!
Er zat een pluchen eendje bij en die overleeft het al een week of drie. En daar speelt ze echt dagelijks mee.

De touwdingen doet ze helemaal niets mee. En stuk hard plastic om een touw MOET er zo snel mogelijk afgekauwd worden, want dat hoort niet, vindt madam.

Ik had ook een Kong Balistic besteld, maar die was binnen een paar uur onthoofd.. Het speeltje zelf blijft wel leuk en speelbaar hoor, maar het ziet er niet meer uit }>

Ik las ooit ergens een tip om sommige speeltjes alleen te voorschijn te halen als 'de baas' meespeelt. Dan kan je het slopen een beetje voorkomen en houden ze het misschien wat langer uit.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:47

Wij hebben er een van de solow (soort action) die maar niet kapot gaat :') Verder gaat inderdaad alles kapot
Afbeelding :+

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:48

De enige speeltjes met piep die hier langer mee gaan (worden mishandeld door een rottweiler), zijn tennisballen van Kong. De Squeakairs. Maar sneuvelen doen ze uiteindelijk allemaal :D

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:49

tanec_meisje schreef:
Wie o wie heeft de gouden tip?

Mijn hond is dol op speeltjes met een piepje erin, helaas hebben deze dan ook meestal geen lang leven...

Dus kom maar op met de tips! Welk speeltje overleeft het wel wat langer dan een paar uur?

piepspeeltje in een stuk spijkerstof (broekspijp aan beide kanten dichtbinnen-naaien)

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 12:53

Ik lees graag even mee, onze hond ( Bordeaux Dog x Bullmastiff) is gek op piepspeeltjes, maar krijgt ze allemaal binnen korte tijd kapot.

Hij heeft een hippo knuffeltje met piep van Kong gehad, die heeft het wel het langste volgehouden maar is uiteindelijk gaan hemelen doordat hij een open ruggetje had.

De Kong wubba was binnen 3 uur kapot.

Afgelopen maandag heb ik hem een goedkoop piep speeltje bij de dierenwinkel gekocht, dat was leuk voor een half uur ( niet gesloopt ofzo maar piepje is lek) .

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 13:04

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 13:04

De kong Wubba heeft een piepbal erin, onze duitser kreeg m wel stuk na een tijdje, maar dan is de piepbal ook nog leuk los. En het stoffen omhulsel ook haha. Dus op die manier deed hij er altijd lang mee, duurde ook wel even voor hij ze stuk had.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 13:12

De Kong Wubba doet het hier goed. Leuke piep (vrij luid), goed te gooien en gaat toch (redelijk) lang mee!

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-21 15:15

Die Kong tennisbal met piep had hij al heel snel stuk... Kong Wubba ga ik eens opzoeken!

Sneeuw in huis is idd ook herkenbaar :')

In de Paas Snuffelbox zal dit leuke piepende paasei/kuiken, helaas ook al 'vermoord', al vindt hij hem zonder piep ook nog fantastisch

Afbeelding

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 15:23

dingogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 15:27

wij hebben heel veel speelgoed (gehad en nog) van "kong".
ook een bal met piep die nu na 2 jaar pas kapot is en iedere dag platgeknabbeld werd. :D

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 15:34

Koekie73 schreef:
Ik lees mee. Ik ben dat 'sneeuw' in huis wel zat LOL
Mijn teckels hebben vrijwel alles binnen een dag, soms 2 dagen gesloopt. Behalve deze trouwens:

https://cdn.onlinepets.com/images/produ ... _67510.jpg

maar daar spelen ze dan weer niet mee -O-

Deze vandaag gekocht, zag er wel stevig uit. Binnen een uur de eerste flap eraf gesloopt :Y) maargoed, als het hier bij blijft..

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 15:38

Volgens mij bestaan die niet. Nog geen enkel (piep)speeltje gevonden wat mijn hond niet kapot krijgt :=

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 16:06

Kong jumbler gaat hier al enige tijd mee en heeft een piepje erin.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 11:58

Er is al even niet meer gereageerd, maar wij hebben dit oranje piepding. Zat in een woefbox en is nog steeds niet gesneuveld. Ik heb nog navraag gedaan waar ze deze vandaan hadden, maar dat konden ze me niet vertellen.

Google gaf ook geen goed antwoord helaas. Ik hoop nu heel hard dat deze nog wel even mee gaat :+

Afbeelding

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 12:22

Wij hebben voor onze hond een bal (onverwoestbare) gevonden bij de coop , was best goedkoop. Piept en rolt, ruikt alleen wel naar kippensoep haha <<)

tanec_meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-21 16:47

Ik heb een setje Kong Squeeze Action gekocht, waarvan er 1 nu niet meer piept maar hij vindt hem nog wel steeds leuk. De andere twee liggen ergens in huis rond te zwerven onder een kast of zo :') Maar hij mag binnen ook geen ballen want dat gaat er veel te wild aan toe.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 17:06

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 17:48