Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Net was in het nieuws dat de vlooien en tekenmiddelen bij honden en katten toch best wel slecht zijn voor mensen. Maar wat we dan wel moeten gebruiken??
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -voor-mens
Boras schreef:Ik ben dan juist weer blij van de pipetjes af te zijn. De kat volgens mij ook
Jessix schreef:Boras schreef:Ik ben dan juist weer blij van de pipetjes af te zijn. De kat volgens mij ook
Ja waarom? Vervelend om elke maand te geven? Ik vind die van Stronghold wel erg fijn. Niet zo veel vloeistof en trekt snel in zonder zo’n giga vlek in de nek achter te laten. Deze vinden mijn katten ook niet zo vervelend omdat ze er niet zo nat van worden.
Zwerte schreef:De meeste middelen werken alleen tekendodend, zoals bravecto en credelio. Het enige middel wat tekenwerend werkt is toch de serestoband.
lizy29 schreef:Nu nog iets vinden voor de paarden want ook die zitten onder.
Pandora2 schreef:lizy29 schreef:Nu nog iets vinden voor de paarden want ook die zitten onder.
Zo'n Tickless apparaatje ? Geen idee of dat echt iets is, maar een band voor paarden lijkt me bij jullie niet echt veilig en schijnt ook vaker niet dan wel te werken![]()
Die apparaatjes werken op ultrasoon geluid en dieren en mensen zouden er geen last van hebben.