Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipo schreef:Zelfs de nekjes spuugt ie uit. Als ik die niet snij, eten ze ze niet. Ze zijn wel zo groot dat er op geknaagd moet worden, maar als ik een ronde nek geef eet hij die wel, andere niet. En pensstaafje zijn heel niet door te slikken. Die moeten ze dus echt kauwen. Maar hij zal idd niet goed kauwen.
Maar je zou denken dat zijn maag dat wel kan handelen.
pipo schreef:Hoefjes eten ze niet. Bullepees enzo geen verschil, ook spugen. Eigenlijk alles waar hij goed op zou moeten kauwen geeft problemen. Hij is te gulzig.
Is ook eentje die alles gaat verzamelen, dus zitten ze in hun bench met kauwproducten. Anders schrokt ie nog harder.
pipo schreef:Er als de pensstaafjes. Hij kauwt ze blijkbaar tot snot knaagt dan af en slikt een te groot stuk door.
Nu krijgt hij dus die “ tandplak” verwijderende oliebol als de rest iets om te knagen krijgt. Want die verteerd hij wel.
Ga nog wel die gedroogde vishuid proberen. Want ik ben geen fan van die dingen. Meer opties zijn welkom
uiteraard.
Maar moet wel voor minihondjes zijn.
pipo schreef:Ja kippenek is rauw. Ze krijgen versvlees.
Ook lamsrib gaat fout en kippenkarkas. Maar gemalen door het voer gaat goed.
Konijnenoor klinkt goed. Maar met vacht gaan ze niet eten. ( nog nooit zulke moeilijke eters gehad![]()
Sommige eten zelfs geen penstaafjes. Maar dat is een ander verhaal )
pipo schreef:Ja kippenek is rauw. Ze krijgen versvlees.
Ook lamsrib gaat fout en kippenkarkas. Maar gemalen door het voer gaat goed.
Konijnenoor klinkt goed. Maar met vacht gaan ze niet eten. ( nog nooit zulke moeilijke eters gehad![]()
Sommige eten zelfs geen penstaafjes. Maar dat is een ander verhaal )
pipo schreef:Hij is gek op alles wat eetbaar is. Van de 6 chiwafwafs is hij samen met Dribbel degene die eigenlijk nergens problemen mee heeft. Brok,Gewoon verse pens geen probleem mee. Ik haal verse pens bij een slager. En voorverpakt eten is ook met pens, maar gemalen.
Ik moet de verse pens wel vrij klein snijden omdat er verschillende hondjes zijn die absoluut niet eten als het ze moeite kost en ook ( zoals Reus) die denken dat alles door te slikken is.
Grappig en leuk en stof tot nadenken. Met alle tips.
Maar please, plaats je ding. Dat helpt
Mij met denken en proberen.
pipo schreef:Die blieven ze niet.net als vele andere dingen.
Het zijn en blijven chiwafwafs. Ondanks ik ze behandel als hond in plaats van handtas.
Ik heb echt al best veel geprobeerd. En vind t niet erg om verschillende dingen aan te schaffen. Altijd wel 1 die het wel lust. Maar long , eendagskuikens en hertengewei en gedroogde sardines en kouwhout
Meer. Zijn niet het knaagfeest wat ik hoop.
pipo schreef:Ik noteer alles!! Echt. Morgen ga ik naar een grote dierenzaak. Kijken wat ze hebben. Anders op internet zoeken.
Sumsum, zijn dat die dingen van granen?
Daar ben ik geen fan van. Ga ze eens opzoeken.
Leuk varkentjes. Heb ik ook gehad. Zucht, goede oude tijd)
Cynthiar, klopt. Die heeft geen voorpoten meer. Is een geadopteerd hondje. En heeft een rolstoel. Maar vol leven hoor.![]()
[ [url=m/cqa6r8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4sRA1s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R6OWia.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EUS5Po.jpg]Afbeelding[/url] ]