Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charisma schreef:Hier werd aangeraden om de eerste weken niet te gaan wandelen, maar de hond eerst in huis en in de tuin rustig te laten wennen. Gelukkig hebben we een grote tuin waar hij lekker los kan lopen.
Charisma schreef:Doubtless: de eerste week zijn mijn man en ik thuis, hebben we vrij voor genomen. De 2e week is hij iets meer alleen, dan zijn we allebei werken, maar enkel maandag en donderdag een hele dag. De andere dagen zijn we allebei rond 14u thuis.
Daarna is het 2 weken paasvakantie en is mijn man sowieso thuis (leraar).
Tallie1979: ongelukjes kunnen voorvallen, daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Het gaat sowieso al een cultuurshock zijn voor het beestje de eerste dagen. Dus dat hij van de stress diarree heeft of misschien een paar keer in huis doet nemen we er met veel liefde bij.
Bonna: dat dacht ik dus ook, we gaan hem sowieso heel regelmatig mee buiten nemen en belonen als hij buiten zijn ding doet.
Troi: elk uur op ' s nachts vind ik precies wel een beetje overdreven. Ik dacht rond 2u een keer en dan om 6u als we opstaan.
Er komt als we werken zijn sowieso 's middags iemand hem even buiten laten en wat aandacht geven.