Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Goof schreef:Hier zijn echt onwijs veel topics over te vinden.
Wat een goede brok is is voor iedereen anders. Een goede brok is waar jouw hond het goed op doet.
Voor mijn honden is dat een persbrok van Naturis, maar zoveel brokken zoveel meningen.
ual_95 schreef:Ik ben zelf heel erg te spreken over de brokken van Edgard en Cooper, en Riverwood. Vooral E&C is nu op veel plaatsen te verkrijgen. Riverwood heeft een nog iets hoger vleesgehalte, wat ik zelf wel belangrijk vind.
Myfairytale schreef:Ik ga voerwijzer bestuderen!
Klopt hoor kiwiwitje, wil er alleen zeker van zijn dat hij echt goed voer krijgt. Natuurlijk moet het bij hem passen, maar het is fijn om alvast te weten waar we bijvoorbeeld ver van weg moeten blijven.
Er is zoveel keuze, ik vind het lastig.
kiwiwitje schreef:Myfairytale schreef:Ik ga voerwijzer bestuderen!
Klopt hoor kiwiwitje, wil er alleen zeker van zijn dat hij echt goed voer krijgt. Natuurlijk moet het bij hem passen, maar het is fijn om alvast te weten waar we bijvoorbeeld ver van weg moeten blijven.
Er is zoveel keuze, ik vind het lastig.
T is ook super lastig.
Je hebt in ieder geval voor jezelf al opgesteld,denk ik, dat je van een aantal bekende merken weg wil blijven. Dat is al een begin.
Heb je dan zelf de voorkeur voor graan of graanvrij?
En hoe zit je qua budget. Want ook dat kun je zo gek maken als je wil
kiwiwitje schreef:Oh dan heb je inderdaad nog genoeg keuze![]()
En hoe lang heb je nog de tijd? (Tot de pup er is )![]()
BulletjeBeer schreef:Ik was erg tevreden over het merk Wolfsblut. Veel verschillende smaken, dus altijd optie om nog over te stappen naar een andere smaak als er eentje niet bevalt. Het is volgens mij wel een wat duurdere brok maar mijn hond heeft het altijd met veel plezier gegeten!
Myfairytale schreef:kiwiwitje schreef:Oh dan heb je inderdaad nog genoeg keuze![]()
En hoe lang heb je nog de tijd? (Tot de pup er is )![]()
Ik wil de pup eerst bij ons thuis laten wennen, dan krijgt hij eerst nog even het voer wat de fokker ook geeft. Het diertje krijgt al zoveel veranderingen te verwerken, dus het voer kan wel iets later en moet toch voorzichtig.
Vrijdag over 2 weken (26e) gaan we hem ophalen.