Mango is geboren op 24.05.2019 en dat maakt haar bijna 2 jaar. Ze is een Blue Tortie Bicolor.
Al vanaf dat ik haar als kitten heb, wilde ik heel graag een nestje met haar zodra ze er klaar voor was. We hebben 3 krolsheden afgewacht en tijdens haar 4e x mocht ze mee naar de dekkater. Niet zomaar een! Ze mocht naar Willem, een Blue Point. Willem heeft een stamboom, maar Mango niet dus de kittens blijven stamboomloos.
Voordat Mango op date mocht, moesten we een waslijst aan testen ondergaan zoals onder andere HCM, Aids en Leukemie, deze waren allemaal negatief en ze was goed bevonden. De kater is helemaal door de mallemolen heen gehaald en op alles getest wat er te testen viel, dit vonden we bij Mango dan weer niet nodig omdat de kittens bij ons in de familie blijven.
Ontmoet Mango als kitten:

En nu als volwassen poes:

Mango bij de dekkater, hier is ze 5 dagen verbleven en zijn er meerdere succesvolle dekkingen geweest:

Hoera, Mango is drachtig, nu al 44 dagen. Uitgerekend op 23 maart (dan is ze 63 dagen) En op 18 maart hebben we een rontgen foto bij de arts.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden ons te volgen