[***], een broodfokteefje van 2013. Oorspronkelijk ergens uit het buitenland (haar paspoort is van Slovenië) en geen idee wat er allemaal (of niet) in het verleden met haar gebeurd is. Daarnaast liet ze in het asiel niet zo'n geweldig gedrag zien, ze plaste namelijk constant overal op en tegen, zelfs op de bank. Hierdoor best wel wat twijfel, maar mede dankzij bokt toch het risico durven nemen en wat ben ik blij.
1.Deze foto kreeg ik door van het asiel:

Ik wist nog niet wat ik ervan moest vinden

Maar kijk, de knoop werd doorgehakt, en toen had ik ineens een nieuwe hondje.
Ze was op dat moment nog loops, dus vandaar even wat doeken ed in het begin (alsook tegelijk voor moesten er wat ongelukjes gebeuren..).
2.

3. De bank kon ze na een dag al zelf op springen, wat een geluk (voor haar

4.

5. Eerste keer op de losloopweide

6. Zo slaapt mevrouw

7. De beste momenten van de dag voor haar

8. En je zou haar maar eens vergeten....

9. Toen werd het koud

10. Dus natuurlijk moeten er ook sneeuwfoto's gemaakt worden

11.

12.

13.

14. En daar is ze héééél gelukkig mee

Een heerlijk ding is het, het 'plasprobleem' heeft zich vanzelf opgelost, was eigenlijk de volgende dag al geen probleem meer. En verder doet ze braaf wat ze moet doen, ze slaapt braaf in de bench, zit daar braaf alleen in als je even weg moet, gaat braaf mee met de auto in haar reisbench, gaat heel graag mee wandelen, ... Enige nadeel is dat ze vindt dat ze 24/7 schoothond is, dus daar hebben we wel regelmatig een discussie over

Het foto's maken is nog een dingetje, mede door het feit dat ze permanent schoothond is, maar ik ben nu bezig met de commando's "zit" en "wacht" dus ik hoop dat dat over een tijdje ook wat oplevert, hahaha.
Bedankt voor het kijken