Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Goede brok kiezen en je poot stijf houden.
Dit is 1 van de meest gehoorde problemen bij ons in de winkel, met name bij pups en jonge (puberende) honden of honden van kleine rassen.
Nu mee gaan in de kieskeurigheid van je hond betekend problemen voor de rest van zn leven.
Je kunt ook gaan trainen met de brokken ipv snoepjes, maar echt, poot stijf houden en je hebt er echt profijt van
Mandy_89 schreef:Ik heb bij de fokker nagevraagd en ze was daar ook al heel kieskeurig. Ze speelde liever dan eten.
Idd poot stijf houden was ook mijn motto, maar ze valt best wel af na 5 dagen praktisch niet eten.
Gisteren kreeg ze een soort van flauwte, door zo weinig te eten steeds , schrokken ons rot.
Ogen gingen heen en weer en ze viel om, helemaal trillen.
Dierenarts gebeld, die zei dat zoiets wel kan gebeuren als een jonge pup te lang geen eten gehad heeft en wel heel actief is en veel speelt.
Ze heeft haar nog wel onderzocht, maar was niets te vinden.
Even later thuis weer een schijf vlees voorgezet, en toen at ze ineens de heel schijf op. Totaal en volledig uitgehongerd.
Mandy_89 schreef:Heb ze zonet echt goed aan t eten gekregen, heb een schijf vlees voorgezet, wou ze eerst weer niet, paar beloningsbrokjes bij in de bak gedaan, en toen vrat ze de bak aan 1 stuk door leeg. Onvoorstelbaar.
Wat brok betreft ga ik kijken of ik van meerdere merken wat proefjes kan krijgen om te zien wat ze lust.
Ik woon in Aalten, mochten er mensen in de buurt wonen waarvan ik wat van t voer mag proberen,graag!