Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickolay schreef:Bij mij zou de relatie geen kans van slagen hebben. Iemand die niet van dieren houd, past niet bij mij.
Benfan schreef:Een partner die geen dieren in huis wil, is niet een partner die bij mij past. Daarbij heb ik al dieren in huis, en gaan ze absoluut niet weg. Hij of zij zou er dus mee moeten leren leven, ze horen nu eenmaal bij me.
Kuggur schreef:Is dit eigenlijk een hypothetische vraag Anjali of sta je wérkelijk voor dit probleem?
anjali schreef:Kuggur schreef:Is dit eigenlijk een hypothetische vraag Anjali of sta je wérkelijk voor dit probleem?
Niet hypothetisch.Ik heb recent een aanzoek geweigerd van een man waar ik al heel lang bevriend mee was en die verder wel bij me zou passen. Maar hij wil beslist geen dieren in huis. Dat vindt hij vies! Paarden,die buiten gehouden worden,heeft hij dan geen probleem mee. Maar ik heb juist ook veel behoefte aan een gezellig hondje binnen....
Kuggur schreef:Een kennis van mij vroeg me eens hoe ze haar man voor paarden kon interesseren, mijn antwoord, te laat, betere partner selectie is de enige weg