Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Schuurpapier of vijl? Dan haal je er laagjes van af, mogelijk gaat weken dan ook beter werken met een "breuk" in dat spul zodat water er bij kan.
marionblo schreef:Met een platte tang zachtjes erin knijpen, zodat de klont in stukjes breekt. Je gaat dan vanzelf zien waar de teen zit en waar je op moet passen.
daantjuhhh schreef:Dierenarts een optie?
Ik snap dat je niet graag met kosten zit van andermans gedumpte dieren. Maar ik zou dat wel doen.
daantjuhhh schreef:Dierenarts een optie?
Ik snap dat je niet graag met kosten zit van andermans gedumpte dieren. Maar ik zou dat wel doen.
pillow schreef:daantjuhhh schreef:Dierenarts een optie?
Je gaat met zoiets toch niet naar een dierenarts. kom op zeg. Gewoon met een tang of snoeischaar vanaf de zijkant stukjes er af knippen. Je knipt de teen er zomaar niet af als je dat in laagjes doet.
kitsunemimi schreef:pillow schreef:
Je gaat met zoiets toch niet naar een dierenarts. kom op zeg. Gewoon met een tang of snoeischaar vanaf de zijkant stukjes er af knippen. Je knipt de teen er zomaar niet af als je dat in laagjes doet.
Ik ben t met je eens... Je hoeft niet voor elke verkeerde scheet naar de dierenarts genoeg huis tuin en keukenmiddels om dit kipje klont vrij te krijgen toch?
Sas_Mon schreef:En je kan haar niet een uur in een paar cm water met biotex zetten verplicht? Gewoon een hondenbench of kattenkooi de bodem onder water zetten. Niet heel leuk maar dan kan het ten minste fatsoenlijk weken en peuter je het erna wrs zo af. Zou een kip een "hoefzak" laten zitten?
Sas_Mon schreef:En je kan haar niet een uur in een paar cm water met biotex zetten verplicht? Gewoon een hondenbench of kattenkooi de bodem onder water zetten. Niet heel leuk maar dan kan het ten minste fatsoenlijk weken en peuter je het erna wrs zo af. Zou een kip een "hoefzak" laten zitten?