Jeika schreef:Ouessant schapen zijn erg klein, een aantal mensen in mijn omgeving hebben er wat op een stukje dat zover ik kan zien ongeveer even groot is als dat van jou.

Dat klinkt goed!
superpony schreef:Is het nog groter dan dit?
Wij hebben 2 varkens, een kune kune en Gottingher zeug. Ze hebben een hok en klein uitloopje waar ze 's avonds slapen en overdag en de avond lopen ze tussen de paarden. Dus op zandpaden, kantjes maaien en mee grazen op gras en eten hooi mee.
Als je het goed schoon kan houden, is het te doen. Ze rennen niet veel, scharrelen rond en zijn echt heel lief.
Maar als het klein is, gaat de urine wel stinken. Je zou dan een stukje moeten betegelen, misschien een zand stukje en wat gras, maar dat ligt eraan hoever je nog naar links kan.
Onze paarden en varkens lopen dicht langs huis en tegen de tuin aan, maar echt eten naast de varkens buiten zou ik wel over nadenken. Dan moet het echt goed schoon te houden zijn.
Da's wel een nadeel waar ik niet echt over nagedacht heb, die geur... Kan me wel inbeelden dat varkentjes aardig vies kunnen zijn
.